Gå til innhold

Skal selge PC, men har ikke windows CD!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes flere iso filer på nettet lovlig (dog har jeg ikke sett home premium i norsk utgave enda).

 

http://heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/14-windows-7-direct-download-linksher er det linker til offisielle iso filer for mange språk - inkludert norsk.

 

Så lenge du har lisenskoden så burde det ikke være noe problem å finne iso filer, tipper søk på torrent sider gir en del treff også.

Lenke til kommentar

Hva med å starte PC i recovery modus om dette er en "Ferdig PC" Tilbakestille PC fra skjult recovery partisjon.. Sletter alt, men det er som regel alltids mulig å gjenopprette data fra en hardisk som ikke er defekt...

 

Kan forøvrig fortelle at man får stasjonære maskiner og laptopper for knappe 2 tusenlapper om det er noen eldre modeller som selgels hos en forhandler som Lefdal eller Elkjøp.. Så sant du ikke har noen gode spesifikasjoner så kan det være vanskelig å selge en brukt PC pakke.. selv med operativsystem..  Vil alltids være spesifikasjonene som teller..

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

 

Skal selge en pc, men har ikke Windows 7 cd'en som jeg trenger for å få den til fabrikkinnstillinger! Noen alternative metoder eller må jeg skaffe en ny Windows CD?

 

Bærbar med recovery-partisjon?

 

Eller en stasjonær type fabrikant med recovery-partisjon?

 

 

Skjønner ikke helt hva du spør om, men pc'en er en stasjonær.

Lenke til kommentar

 

 

Skal selge en pc, men har ikke Windows 7 cd'en som jeg trenger for å få den til fabrikkinnstillinger! Noen alternative metoder eller må jeg skaffe en ny Windows CD?

 

Bærbar med recovery-partisjon?

 

Eller en stasjonær type fabrikant med recovery-partisjon?

 

 

Skjønner ikke helt hva du spør om, men pc'en er en stasjonær.

 

 

Merke og/eller type da?

 

Eller selvbygd?

Lenke til kommentar

 

 

 

Skal selge en pc, men har ikke Windows 7 cd'en som jeg trenger for å få den til fabrikkinnstillinger! Noen alternative metoder eller må jeg skaffe en ny Windows CD?

 

Bærbar med recovery-partisjon?

 

Eller en stasjonær type fabrikant med recovery-partisjon?

 

 

Skjønner ikke helt hva du spør om, men pc'en er en stasjonær.

 

 

Merke og/eller type da?

 

Eller selvbygd?

 

 

Selvbygdt, kjøpt som komplett pc, men tatt fra hverandre flere ganger.

Lenke til kommentar

Skal selge en pc, men har ikke Windows 7 cd'en som jeg trenger for å få den til fabrikkinnstillinger! Noen alternative metoder eller må jeg skaffe en ny Windows CD?

Normalt så har du en partisjon på disken din med win 7. Men hvorfor ikke vente til win 10 kommer den 29 juli om jeg ikke husker feil.

C: win, osv,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...