Fredrik N. Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 fiskere Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Åhhh! Så herlig stemning i dette bildet! Tror kanskje et kutt i toppen, sånn at du kommer ned i trerekka nærmest, vil gjøre bildet enda mer intimt og koselig. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 Hyggelig det, Helene. V2 er lagt ut. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Godt komponert landskap/fiskebilde. Storlaksen har kanskje ikke bitt på enda, men det kommer vel. Chorme-innstillen som etter hvert kom på Fujien er slett ikke dum, men har ikke benyttet særlig mye selv enda. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Ett meget sommerlig og fint motiv. Personlig synes jeg det gjorde seg med litt høyde på trærne....men det er dette med smaken og baken da Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Hyggelig det, Helene. V2 er lagt ut. Mvh Fredrik Vet du hva? Jeg tror faktisk av V1 var best likevel. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 V1 ble nok best Takker enda en gang, Helene! Takk til deg også Rolf for hyggelig tilbakemelding. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Velger å kalle dette et greit reportasjebilde som nok får meg til å tenke fisketur. men laks har jeg aldri fiska. Ellers det meste av ferskvannsfisk og noe saltvannsfisk også. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Takk Roar, bildet var ment som et stemningsbilde slik som det så ut ved elva Driva i går morges. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg