Hjelp!!! Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kor mange gram er papst vifta på 19db? Kan det vere ein ide å ta på vifter på sida av volcano11+ for å få ned varmen? Kan hende det er ein idiotisk ide, men eg fekk det bere opp i hove og måtte ha svar! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 jeg har en 12 DB vifte fra paps den veier vel noen gram... Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Ja eg vait at den er noken gram men kor mange? er den over 100gram? Såg at smartcooler19db på microplex var 80gram! Er papst lettare eller tyngre? Og er det noken som kan sai om ideen min var idiotisk eller smart? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ikke dumt det altså, men ville vurdert en 26dB papst vifte, bråker ikke så mye mer og gir bedre ytelse.. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Kor mange gram vil vere max.gram på ein cpu kjøler visst eg ikkje vil øydelegge cpu-kjenen når dataen står i ro? Kva vil vere max visst eg har shim? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 høres da ike så "dårlig" ut det der Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kor mange gram vil vere max.gram på ein cpu kjøler visst eg ikkje vil øydelegge cpu-kjenen når dataen står i ro? Kva vil vere max visst eg har shim? Hmm...det er jo kjøleren som legger press på CPUen og du skal ha ganske mange gram for at vifta skal gjere trykket hardere. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kor mange gram vil vere max.gram på ein cpu kjøler visst eg ikkje vil øydelegge cpu-kjenen når dataen står i ro? Kva vil vere max visst eg har shim? jeg har en cpu kjøler som veier 650 gram ! det funker helt fint, må bare passe på at man legger pcen risktig vei ( med døra opp) når man skal på lan så ikke kjøleren river i stykker hket Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jaja, kjøleren kan herpe hk'et, men vifta!?! neh.. finnes ikke vifter som er så tunge.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jaja, kjøleren kan herpe hk'et, men vifta!?! neh.. finnes ikke vifter som er så tunge.. Nei, men hvis du tenker: kjøleribbe+vifte på "toppen"+vifte på sida så blir det litt verre.. men det skal nok gå fint bare du passer på å legge kabinettet rette veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå