Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert et klassisk motiv, men du får allikevel til et bilde som skiller seg ut fra mengden. Tenker her på lyset, og at bildet virker både uskarpt og skarp på en gang. (håper noen forstår hva jeg mener med det)

Vennlig hilsen Ragnar

Hei Ragnar, jo da skjønner hva du mener, det er redigeringa jeg gjør som gjør det litt uskarpt på en måte. Tusen takk for hyggelig kommentar! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Så du har vært på bytur ja.....igjen

Kreativt etterarbeid, der det vises at du har vært i London. Synes det ble noe Engelsk over dette....

God komp og friskt i fargene. Eneste er linselusa i rød jakke som forstyrrer litt.

Kunnen jo være en Britisk Aristokrat på rævjakt.....

Lenke til kommentar

Førsteklasses Bergens-reklame dette Helene. Jeg har aldri vært der....og nå frister det mer etter denne fine bildeserien din derfra :)

Mvh. Rolf

Jeg har ikke vært mye i Bergen jeg heller, men har nå ei datter som studerer der, så da har det blitt et par turer. I fjor var vi der under Tall Ships Races. DET var kult det! I år har vi det i Ålesund men da er jeg bortreist på ferie.. Bergen er vel verdt et besøk! Hiv deg rundt! :) Tusen takk for oppmuntrende og fin kommentar. :)

Lenke til kommentar

bildet er absolutt flott men etter min mening så kommer den ikke inn på lista over dine 10 beste. det sier vel litt om dine 10 beste også

Hei Knut! Nei, er nå helt enig med deg der, dette er jo bare et ordinært turistbilde. Ville bare fullføre Bergensturen på en måte. :) Håper du har hatt ei fin helg! :)

Lenke til kommentar

Så du har vært på bytur ja.....igjen

Kreativt etterarbeid, der det vises at du har vært i London. Synes det ble noe Engelsk over dette....

God komp og friskt i fargene. Eneste er linselusa i rød jakke som forstyrrer litt.

Kunnen jo være en Britisk Aristokrat på rævjakt.....

Det er ikke så ofte jeg er ute og reiser, men i år har det vært bra må jeg si. Kan jo godt være at linselusa var på rævjakt...appropos skeive dager..;) Hyggelig å høre fra deg! Håper alt er vel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig avslutning på Bergens besøket .

Du har presentert bilder fra Bergen på en ypperlig måte.

Bergen er en pen by bare forbigått av Ålesund som jeg personlig synes er penere og Norges peneste .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nydelig avslutning på Bergens besøket .

Du har presentert bilder fra Bergen på en ypperlig måte.

Bergen er en pen by bare forbigått av Ålesund som jeg personlig synes er penere og Norges peneste .

Mvh

Alec

Hei Alec! Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Det er fint begge steder synes jeg. :)

Lenke til kommentar

Nå har det blitt mandag, men det gjør vel ingenting.

Jeg har masse bilder fra Bergen, men faktisk ikke akkurat dette så takk for tipset om jeg skulle komme dit igjen.

Finner overhode ingenting å sette den stygge negativfingeren på her.

Roar

Det var rart du ikke hadde et liknende bilde av denne superflotte paviljongen, den skriker jo etter å bli fotografert :)

Litt kjekt, må jeg innrømme.., når du ikke finner noe å pirke på. :wee:  

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...