Gå til innhold

Etter en tid med spilling bare restarter maskinen.

Anbefalte innlegg

Hei jeg sitter å spiller warcraft 3, og etter en liten stund så bare plutselig skrus maskinen seg av og starter på nytt. Helt uten forvarsel. Jeg har sjekket tempen på cpuen min, jeg har en AMD XP 2000 og den er på 60 grader. Vet dette kan kanskje være litt høyt, men har alltid hatt det uten at det har vært problemet.

Jeg har nettopp formatert, men siden jeg ikke har installert spillet på samme partisjon har jeg ikke slettet dette og installert på nytt. Tror dere at feilen kanskje ligger der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synest det var et sinnsykt stort hopp fra 40 til 60 grader...

Har samme CPU selv, men har aldri opplevd tempraturer over 50 grader.

Ligger på 35-38 (idle) og 42-46 (full load). Noen grader høyere ved OC, men ikke så masse... Hvilken CPU-kjøler du har?

MVH Lars

Lenke til kommentar
Synest det var et sinnsykt stort hopp fra 40 til 60 grader...

Har samme CPU selv, men har aldri opplevd tempraturer over 50 grader.

Ligger på 35-38 (idle) og 42-46 (full load). Noen grader høyere ved OC, men ikke så masse... Hvilken CPU-kjøler du har?

MVH Lars

Jeg har taisol. Det skulle være mer enn nok i hvertfall. Kanskje jeg bør kjøpe en ny? Har du noe forslag??

Lenke til kommentar
Hva med PSU? Hvilken? Hva er spenningene?

Jeg har 360 watts PSU. (Hvis jeg ikke husker helt feil, mulig det er 340 W også). Husk folkens, jeg har spillt mange ganger før uten problemer. Jeg tror virkelig problemet er at jeg må slette spillet og installere på nytt.

Lenke til kommentar

60 grader ekke SÅ ille på amd cpu'er de tåler en en del høyere..men ikke bra så klart..men alltså, sjekk heller tempen på grafikk kortet ditt, blir den for varm restarter gjerne maskinen din..et tips for å få ned varmen på cpu, kan jo være å skaffe deg en god kjølepasta (artic silver 5)..eller ny kjøler =)

Lenke til kommentar
60 grader ekke SÅ ille på amd cpu'er de tåler en en del høyere..men ikke bra så klart..men alltså, sjekk heller tempen på grafikk kortet ditt, blir den for varm restarter gjerne maskinen din..et tips for å få ned varmen på cpu, kan jo være å skaffe deg en god kjølepasta (artic silver 5)..eller ny kjøler =)

Jeg bruker artic silver ;)

Lenke til kommentar

hva med virus ?

jeg har hatt flere virus som restartet pc`en... ta deg en ctrl-alt-del og sjekke om du finner noen "mystiske" programmer...

Jeg hadde forresten teekids.exe og bsblast.exe en gang, begge var det samme programmet(msblast hadde bare et annet navn)

Allikevel, jeg anbefaler en virus scan (jeg bruker pc cillin 2002)

Lenke til kommentar

Hei.

Har hatt dette problemet selv. Har fikset det nå da. Det du må gjøre er utrolig nokk å kjøpe et nytt lydkort. Før brukte jeg det integrerte lydkortet på asus hovedkortet mitt og da låste w3 seg eller maskina restartet seg plutselig. Da jeg kjøpte nytt lydkort fungerte det. Vet det høres rart ut men vet av flere som har hatt problemer med dett i w3. Etter at de har kjøpt nytt lydkort har det fungert til de og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...