OscarWoHA Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg la inn Messenger Plus! Etter det har PCen vært stappfullt av spy-ware. Det værste er i Internet Explorer. Der har det kommet en ny linje med knapper under Adresse-linja. Den er blå. Kanskje noen av dere har sett den før? Hvordan fjerner jeg den? Jeg får fjerna den når jeg surfer, men den dukker opp når jeg åpner et nytt Explorer-vindu. Den kaller seg sooeeeebcro. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ad-Aware og Spybot-Search and Destroy, begge oppdatert med siste signaturfiler, burde gjøre jobben med å fjerne spyware og uønskede IE-toolbars. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 skal du innstalere messenger plus må du ikke finne på og godta "lisens agreament saken" det går fint og innstalere uten og godta den og da slipper du den dritten som følger med det går fint an og uinnstalere messenger plus og legge det inn på nytt igjen, hvis jeg husker riktig da er du også kvitt den dritt linja Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Gjorde den samme feilen her om dagen jeg også. Alt vart fjernet etter at jeg avinstallerte og la den inn igjen.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 jeg gjorde feilen jeg også, formaterte vel etterhvert jeg å la inn alt på nytt. så brukte jeg ikke MSN PLUS på lenge helt til 2.50 kom. da la jeg inn MSN Plus på nytt, uten reklamen og alt det der, da ble det bra, har inn med andre ord msn plus nå. funker fett. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Jeg sliter fortsatt med Internet Explorer. Har kjørt både Ad-Aware og Spybot uten hell. Den blå tool-baren er der fortsatt og det dukker opp pop-ups i et sett. Jeg bruker heldigvis Opera som nettleser, men det er irriterende å tenke på at det fortsatt er spyware og annet dritt på PCen som jeg ikke ønsker. Finnes det noen som vet om en løsning bortsett fra å formatere? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Du kan jo prøve HijackThis: http://www.spywareinfo.com/~merijn/files/hijackthis.zip Lenke til kommentar
Redlight Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Gjorde samme saken selv på nyformatert maskin . Kjør msconfig å se om du har noe som heter ckeiezou som ligger i oppstart. Ble kvitt den exktra kontrollbaren når jeg fjerna den fila fra oppstarten, men spy-cookies ble jeg ikke kvitt uansett hvor mye ad-aware og spybot jeg kjørte. Kjørte analogx cookiewall i tilegg. Håper du finer ut av det, for irriterende er det. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg sliter fortsatt med Internet Explorer. Har kjørt både Ad-Aware og Spybot uten hell. Den blå tool-baren er der fortsatt og det dukker opp pop-ups i et sett. Jeg bruker heldigvis Opera som nettleser, men det er irriterende å tenke på at det fortsatt er spyware og annet dritt på PCen som jeg ikke ønsker. Finnes det noen som vet om en løsning bortsett fra å formatere? har du prøvd og ta en uninstall da?, den sletter alt som trengs, og som jeg sa når du legger inn messenger plus igjen etter på, IKKE AKSEPTER den derre lisens greia, det er det som er spyware og all shiten som kommer med ekstra!!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Jeg avinstallerte og installerte igjen uten å akseptere lisensavtalen. Likevel er det der. Men, men. Jeg bruker Opera så jeg er ikke direkte berørt av det. Får heller vente på Internet Explorer 7. Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 tror ikke det direkte går an å avinstallere Spywaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå