Manskow Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Mors beste venn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Fin Macro! Godt komp og kledelege fargar. mvh. Magnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Her ville jeg kutta kanskje så mye som 8 cmm til høyre sett på min 32 tommer skjerm. Da vil høyre ramme skjære de nå slørete trådene der en nå i vinkel treffer øvre ramme. Dessuten så havner "koppen" mer i det gyldne snitt framfor midtstilt som nå. Utover det vil jeg ha det akkurat som det er. Roar Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 Her ville jeg kutta kanskje så mye som 8 cmm til høyre sett på min 32 tommer skjerm. Da vil høyre ramme skjære de nå slørete trådene der en nå i vinkel treffer øvre ramme. Dessuten så havner "koppen" mer i det gyldne snitt framfor midtstilt som nå. Utover det vil jeg ha det akkurat som det er. Roar Takk for konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg