Nils Christian Skjauff Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Ved en veikant i Søndre Land. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Av en eller annen grunn tenker på Søndre Land og Østsiden av Randsfjorden, og da fikk jeg ikke retningen til å stemme. Men kommunen går jo på begge sider av fjorden, og da lysnet det litt oppe i skallen min. Vakkert landskapsbilde med for noen forhatte Lupiner i forgrunn (Selv synes jeg blomstene er vakre). Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Tusen takk for kommentarene: Torhild J. og Ragnar S. Ja, norske vegkanter er blitt overdysset med lupiner ! Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Det norske kulturlandskapet i et nøtteskall. Vanskelig å se hva som mangler her i dette utsnittet med særs god komp. Roar Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 Tusen takk for kommentaren Roar - det motiverer til videre fotofangst! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg