Gå til innhold

[Løst] Hjelp til kjøp av ny pc til synlig sted i huset. Alt i ett eller mini pc til under 5000,-

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger hjelp til å finne en best mulig alt i ett pc til å ha på i stuen.

Kravene fra kona er at den er fin og se på, men at den skal kjøre windows og helst koste under 5000.

Er det noen som kan hjelpe meg med gode forslag?

Jeg har også sett på nuc og intel compute stick som alternativer, men det virker ikke som at jeg kan få noe som er enkelt og tilfredstillende uten å legge til mer penger.

Jeg har en monitor jeg kan bruke.

Pcen skal også brukes som nettverkspc for å administrere serveren jeg har.

Bruken av pcen er begrenset til tekstbehandling, noe lett hjemmekontor og hovedsaklig browsing.

Håper noen har noe hjelp, jeg sliter med å navigere jungelen av "gode" alternativer.

Prisgrensen er ikke absolutt om det finnes et veldig godt alternativ.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha en ferdig PC eller er du villig til å bygge en selv? Fordelen med å bygge selv er jo at du kan velge komponenter etter hva du trenger, samt muligheten for å oppgradere med flere Harddisker, bedre CPU og kanskje et skjermkort visst du plutselig får lyst til å spille på den.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er villig til å bygge selv, men kona ønsker så lite ledninger og annet som mulig da det hele skal stå på benken mellom kjøkken og stue og vil derfor hele tiden være synlig. Derfor jeg kikket noe på disse alt i ett alternativene :)

Takk for raskt svar :)

Lenke til kommentar

Du kan jo ta en titt på Node 202 eller 605 som er en av de peneste kabinettene jeg har sett. Tror kanskje Node 202 vil passe deg best siden den kun skal brukes til lettere kontorbruk. Du kan jo ta en titt her

De eneste synlige ledningene du må ha blir jo til monitoren og til strøm. Finnes mange gode trådløse tastaturer og muser for å minske litt opp i kabel salaten.

Endret av TheKims
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...