War Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) 1 gang i mnd, blir aldri fornøyd. Det nyeste er https://www.komplett.no/product/808432/datautstyr/mustastatur/gaming-tastatur/razer-blackwidow-ultimate-2014 Håpløst, bokstavene er rare i utseende og forvirrer. De vises bare med lys, og capslock kommer på hele tiden. Har hatt det i 1 uke, men denne er på veg nå https://www.komplett.no/product/853863/corsair-gaming-strafe-rgb-mx-silent Før det roccat mekanisk blue nordic Hele logitech G-serien, noen av corsair hiend ol. Sikkert prøvd 30 stk siste 30 mnd. 297 ordre på Komplett.no Konas konto som jeg kjøper på om hu er logget inn med en feil plassert 46 ordre på Komplett.no. Endret 8. september 2015 av War Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hvert 5 år fordi jeg kjøper såppass bra utstyr at jeg ikke behøver å handle nytt hvert andre år.... Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Hadde en joystick for 20+ år siden, da jeg hadde en Amiga. Siden har jeg vel aldri brukt en krone, om ikke mus, GPU og sånn regnes som gamingutstyr. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Når det trengs. Maskinen er rimelig oppdatert, så ingenting trengs der. Har vel hatt både mus, tastatur og hodetelefoner i overkant av 3 år nå. Eneste som ikke fungerer så bra er hodetelefonene (Corsair 1500). Kabelen er håpløs da den har krøllet seg og er umulig å reparere, irriterende. I tillegg er mikrofonen løs så burde vel kjøpe nye snart. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Som CS:GO gamer syntes jeg det var gøy å teste ut nye mus & tastaturer hele tiden. Bytta nesten hver månde, dog beholdt jeg tastatur litt lengre. Men det er ikkje bra for gaminga, så endte til slutt opp med Zowie ZA11 & Ducky Shine 4. Men tenkte å prøve Mionix Castor når den kommer! Det er alltid ett eller annet som er galt med gaming produkter dessverre. Enten "dårlig" sensor, dårlig shape, dårlig taster osv... Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Kjøpte ny pc i påsken i fjor og har vel egentlig bare byttet headsett et par ganger, musa røyk nå nettopp og bruke nå bare en halv bra en då bli det ny mus snart, ellers så blir alt byttet etter behov, både hardware og diverse utstyr, Fundere litt på å oppgradere maskin litt snart Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Som CS:GO gamer syntes jeg det var gøy å teste ut nye mus & tastaturer hele tiden. Bytta nesten hver månde, dog beholdt jeg tastatur litt lengre. Men det er ikkje bra for gaminga, så endte til slutt opp med Zowie ZA11 & Ducky Shine 4. Men tenkte å prøve Mionix Castor når den kommer! Det er alltid ett eller annet som er galt med gaming produkter dessverre. Enten "dårlig" sensor, dårlig shape, dårlig taster osv... Det som er galt er deg er at du bytter for ofte. Finner man et mus og tastatur som fungerer for deg så er det liten vits å bytte. For min del er ikke tastatur så viktig siden jeg spiller FPS for det meste. Når det kommer til mus så er det litt værre å anbefale noen. Jeg bruker palmgrip å trenger derfor en relativ stor mus alla Razer Deathadder.Den har fungert fint i 3 år her, men scrollehjullet har startet å fjuske litt. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Klarer dere virkelig å scrolle raskere med langefingeren enn pekefingeren? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Klarer dere virkelig å scrolle raskere med langefingeren enn pekefingeren? Det er bare tilvennings sak. Folk uten armer klarer til og med å skjære brød med føttene. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Kanskje ikke den lureste ideen å begynne med , da man må ha spesial-størrelser på musa siden. Mye mer flekibel med det andre grepet, samt sterkere grep om det ikke bare er lillefingeren på musens høyreside. Litt morro å se hvordan denne snodige gjengen bruker en mus uten scroll-hjul? Med langefingeren løftet opp i lufta? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Kanskje ikke den lureste ideen å begynne med , da man må ha spesial-størrelser på musa siden. Mye mer flekibel med det andre grepet, samt sterkere grep om det ikke bare er lillefingeren på musens høyreside. Litt morro å se hvordan denne snodige gjengen bruker en mus uten scroll-hjul? Med langefingeren løftet opp i lufta? Mulig jeg som har urolige føtter har en fordel Bruker gasspedalen i mitt Logitech G27 til spotting i BF4 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg kjøpte gamingutstyr sist en gang i 2011. Regner med at neste gang blir innen 1-5 mnd. avhengig av økonomi. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 skjermkort blir skiftet til en ny toppmodel hvert år, øvrig utstyr når ting går istykkker som er overaskende ofte når jeg tenker meg om Er ekstremt fornøyd med corsair k70 brown(beste jeg har prøvd), mens mus og headset er noe ræl fra logitech sin g-serie som egentlig er på overtid nå.. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Skal tyne den pcen jeg har nå fram til VR Brillene begynner å komme. Da vil det bli innkjøpt en rimelig kvass maskin. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Synes det er drøyt å kjøpe nytt utstyr 1 gang i mnd. Men om man har penger til det så kjør på. Det jeg bytter ut er for det meste mus og tastatur, enten pga de er ødelagt eller at det har kommet en ny og bedre utgave. Skjermkort er kanskje hvert 3-4 år, ingen spesifikk oversikt. Selve pcen så går det hvertfall 3-4 år mellom jeg bygger en helt ny pc men nå føler jeg at pcen min er grei nok så jeg oppgraderte bare skjermkortet. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Blir litt hver måned. Må prøve å roe ned litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå