Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skarpe farger på kun felgene blir ofte seende vel jalla ut.

 

Kanskje noe mer som dette kunne passet?

vw-golf-r-gti-3.jpg

Ja, jeg har jo slike sirkler for å sette rundt felgene. Men hva annet på bila skal jeg få rødt? :O Liker at flere ting enn bare felgene er røde hvis det skal være noe rødt.

 

Spørsmål: Hva tror du om gullfarge på felgene? Nå snakker jeg ikke chrome BLING BLING golf, men kanskje noe i denne duren:

 

sungold.jpg

 

Jeg selv, syns dette er meget utrolig pent! Men også er jo jeg 20år og har nettopp fått lakkert bilen da :p

Lenke til kommentar

 

 

Gull er kanskje litt mye, bronse passer bedre synes jeg.

Tenker du noe slikt:

 

 

 

 

 

Ja blir lignende gull, men litt bedre i stil med svartfargen da veldig skarp gull vil stikke seg mye ut.

 

Godt poeng! Bare jeg finner fargen der så.. Jeg bør vell bruke vanlig lakk da, også ta på klarlakk utenpå?

Lenke til kommentar

Bør jeg ta av dekkene fra bila hvis jeg skal lakkere de? Jeg skal snart til syden i 7 dager, så bilen skal ikke være i bruk, så vurderer å lakkere felgene før jeg drar til syden. Men uansett, jeg kan vell la de stå på?

 

Bare bruk maskeringsteip så går det fint.

 

Men det tar litt tid da å pusse ned, grunne og lakke x lag på 4 felger.

Lenke til kommentar

 

Bør jeg ta av dekkene fra bila hvis jeg skal lakkere de? Jeg skal snart til syden i 7 dager, så bilen skal ikke være i bruk, så vurderer å lakkere felgene før jeg drar til syden. Men uansett, jeg kan vell la de stå på?

 

Bare bruk maskeringsteip så går det fint.

 

Men det tar litt tid da å pusse ned, grunne og lakke x lag på 4 felger.

 

Ja jeg vet, men har god tid. Reiser ikke før 9. Juli :)

Lenke til kommentar

Bør jeg ta av dekkene fra bila hvis jeg skal lakkere de? Jeg skal snart til syden i 7 dager, så bilen skal ikke være i bruk, så vurderer å lakkere felgene før jeg drar til syden. Men uansett, jeg kan vell la de stå på?

Ta dekkene av bilen, ja. Jeg kan nesten garantere at du kommer til å få lakk på bilen hvis du ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...