Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Gammel veteran... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Alle var jo fine, men jeg hadde sansen for bakenden (V3)! Godt jobba, Alec! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Da fikk du endelig lasta opp ser jeg! dette er vel en bil som ville funka godt i Bergen også kan jeg tenke meg... Vi og V3 var best synes jeg. Den så veldig velholdt og fin ut. Flotte bilder! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Bestemor Duck bil dette. Litt av en "sportsbil" dette med kufanger og det hele ! Går for V3 som det kuleste bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Fredrik , Helene , Ragnar og J .W. Det var årets første tur til varmere strøk , så nå gjenstår alt etterarbeidet av bildene. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Min første tanke gikk i retning av Trabant. Men så er det altså en skinnende blank "fjatt" Her tror jeg at jeg foretrekker versjonen av ræva på'n. Men kanskje litt mer luft foran til høyre. Mer luft til venstre kunne også vært en løsning i og med at vi ser den bakfra og da funker det helt ålreit om man føler at den er på vei ut av bildet. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Min første tanke gikk i retning av Trabant. Men så er det altså en skinnende blank "fjatt" Her tror jeg at jeg foretrekker versjonen av ræva på'n. Men kanskje litt mer luft foran til høyre. Mer luft til venstre kunne også vært en løsning i og med at vi ser den bakfra og da funker det helt ålreit om man føler at den er på vei ut av bildet. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig og konstruktiv kommentar. Det er ikke alltid like lett å få luft verken til høyre eller venstre , de parkerer alltid så tett her nede . Å klone bort en hel bil evt. annet rot blir i det meste laget. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg