aldrimerforum Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Litt kjekt å se hvor mange spill folket her har til burken sin.. Og nevn det/de spillene du liker best. Jeg har hatt xboxen min siden slutten sv sommerferien og har ca 15 spill.. De beste er SSX 3 (!), Fifa 2004, Tony Hawk Underground og Colin Mcrae 4... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har hatt den siden 31 November eller noe i fjor! Har : Halo, DoA 3, True crime, SW: Jedioutcast 2 :grine: , Tom Clansy's : SC! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 har ikke tatt på en og jeg har 0 spill Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 har ikke tatt på en og jeg har 0 spill Ser helst at andre som ikke har Xbox eller Xbox-spill lar vær å svare i denne tråden. Totalt unødvendig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det er bror min sin da men. Glemt kor lenge han har hatt den. Munchs Oddysse, Jedi Outcast, Silent Hill 3, Colin Mcrae ++ Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har vel passert 150 spill og har hatt xbox siden release. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har vel passert 150 spill og har hatt xbox siden release. Og alle disse er originale? Altså ikke piratkopier? I såfall er jeg kraftig imponert. Uten at jeg gidder å regne på det, må det bli omtrent 2 spillkjøp i uka siden Xbox-en kom ut. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har hatt Xboxen sidan fredag og har 4 spel Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har vel passert 150 spill og har hatt xbox siden release. nice ! (hvis det er sant ) Lenke til kommentar
warza Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 har vel passert 150 spill og har hatt xbox siden release. Er du en pirat, eller har du bare alt for mye penger? Selv så har jeg disse spillene: - Halo - Soul Calibur 2 - Hitman - Splinter Cell - SSX3 - Fifa 2004 - MGS2 - Colin 4 8 spill mao :nice: Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 min feirer sin store 1-årsdag den 24.desember, med xbox live,gta og CS som besøk forhåpentligvis! , spilla jeg har nå er -Star Wars:Kotor -Morrowind -Unreal Champonship -Amped -RalliSport Challenge -Halo -Splinter Cell -Tony Hawk 4 -Dark Summit -Medal of Honour -Rayman 3 Det var vel alle.... imponerende for en stipendløs student asså!! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har hatt Xboxen min siden April 2002. Spilla jeg har er: - Halo - Buffy The Vampire Slayer - Amped - Unreal Championship - Ghost Recon - Splinter Cell - Tony Hawk Pro Skater 4 - NHL 2K3 - Colin McRae Rally 3 - Sega GT2002 - Project Gotham Racing Og ikke minst Xbox Live! med de 2 demo spilla som fulgte med (MotoGP og Mech Assault) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 - Halo (seffers) - Sega Rally 2002 - Jet Set Radio Future (eller no sånt) - FIFA 2003 - FIFA 2004 (er det eneste jeg spiller) - NHL 2003 - Transworld Snowboarding - ISS 2 Har vel hatt den siden sist jul. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Har vel passert 150 spill og har hatt xbox siden release. Det er 52 500,- i xbox spill det! Og da har jeg gått ut ifra at de koster 350,- kr stk.. Det er mange penger... Tipper duden er pirat :-) Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 1 år og 2 måneder ca. 20 spill. De jeg liker best er Soul Calibur 2, Burnout 2 og Project Gotham Racing (gleder meg sinnsykt til 2'ern). Lenke til kommentar
zaico Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Disse har jeg: Nba Street Basket 2 (selv om jeg ikke er noen basket fan er dette dødskult) Sega GT JSRF Fifa 2003 Fifa 2004 Star Wars: kotor Halo Tony Hawk 4 Det er vel ganske nøyaktig 1 år siden jeg kjøpte maskina. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har hatt x-boxen i over eit år nå. Har: wreckless dester combat Splinters cell Midtown madness 3 SW: KOTOR halo Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har vel passert 150 spill og har hatt xbox siden release. Det er 52 500,- i xbox spill det! Og da har jeg gått ut ifra at de koster 350,- kr stk.. Det er mange penger... Tipper duden er pirat :-) og du finner ikke mange xbox-spil til den prisen. nypris pleier vel å ligge fra 550-650? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har: - Halo - Splinter Cell - Timesplitters 2 - Rallisport Challenge - Unreal Championship - James Bond: Nightfire Har hatt boxen siden sommeren 2002. Lenke til kommentar
IbanezIceman Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Her er gla' spillene mine: ----------------------------- Alien VS Predator Baldur's Gate Dark Alliance Batman Vengeance Big Motha Truckers Blinx the Time Sweeper Buffy the Vampire slayer Burnout 2 Colin McRae 04 Crash Bandicoot Dead or Alive 3 Dungeons and Dragons Heroes ESPN NHL 2K4 F1 2002 Challenge FIFA 2003 FIFA 2004 Freedom Fighters Futurama Fuzion Frenzy Grooverider Slotcar Thunder Halo Haunted Mansion Jet Set Radio Future KillSwitch Kung Fu Chaos Lakemasters Lotus Challenge Mercedes World Racing Vacation Metal Gear Solid 2 Substance Midtown Madness 3 Mortal Kombat - Deadly Alliance MTV Celebrity Deathmatch NBA Jam 2004 Otogi Myth of Demons Outlaw Volleyball Pirates - Legend of Black Kat Project Gotham Racing Project Zero Rallisport Challenge Sega GT 2002 Shrek Simpsons Roadrage Soldier of Fortune 2 Soul Calibur 2 Speed Kings Splinter Cell Star Wars Knights of the Old Republic Super Bubble Pop The Sims Tiger Woods PGA Tour 2003 Tony Hawk's Pro Skater 4 Wakeboarding Unleashed Wallace and Gromit - Project Zoo WWF Raw WWE Raw 2 ------------------------------------------------------ Kjører de på Amerikansk NTSC Xbox med Progressive Scan på en 61" Toshiba HDTV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå