Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er alt for kilen

Anbefalte innlegg

Heisann

Gutt 21 her.. jeg er alt for kilen.

Dama kan ligge å klø/kose meg på brystkasse/mageregionen, og bare det blir litt utover på sidene så er det uutholdbart, får rykninger. Det samme gjelder innenfor lår og sånneting......

Er det noen som Har det samme problemet? Er Det noe man bare kan fjerne ved å eksponeres nok?

Anonymous poster hash: 613f6...577
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hæhæ.. samme hos meg, er driiiitkilen på samme område.
forskjellen mellom meg og deg, er at jeg "liker" det, og syns det er mer tennende enn plagsomt (kommer kanskje ann på situasjonen)

tror eneste kuren er som du sier, jo mer du får dama til å stryke deg, jo mer "immun" blir du. Dette er ikke fakta, mer personlig erfaring.

kan du ikke bare si til ho at ho skal kombinere det med sengelekene? funker hos meg iallefall :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var også kilen engang i tiden. Men så fikk jeg sveisesprut ned ryggen, og forfryste beina mine. Problem løst! 

Kan du ikke prøve å søke opp sensitiv hud, og snakke med legen. Skal tro det gir gode løsninger. ellers ville jeg bare prøvd å holde meg unna de følsomme områdene på kroppen din, om det er helt horibelt. Enten det, eller be kjærringa de bli mann og ta på deg ordentlig! ;) ;) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...