Joachim_F Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Helt selvkjørende biler suser rundt i California.Google-bilene kjører nå på offentlige veier Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Godt å se at de endelig "stresstester" disse bilene! Gleder meg til jeg får min egen:) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 (endret) Blant annet kan både unge og eldre nyte godt av friheten en bil gir, selv om de av ulike grunner ikke kan kjøre selv. Hva er planen her, når hvem-som-helst skal kunne sitte på, at Google tar det fulle og hele føreransvar ved eventuelle ulykker ? Endret 27. juni 2015 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Blant annet kan både unge og eldre nyte godt av friheten en bil gir, selv om de av ulike grunner ikke kan kjøre selv.Hva er planen her, når hvem-som-helst skal kunne sitte på, at Google tar det fulle og hele føreransvar ved eventuelle ulykker ? Det er noe som ikke er avklart enda: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Autonomous_car#Potential_obstacles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg