madman88 Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Hei, Jeg vet ikke om det bare er meg, men det er ofte at når jeg har en nettside oppe, så dekker den ikke hele skjermen fordi jeg kommer borti noe hele tiden noe som er ganske irriterende.Finnes det en måte å deaktiver dette på?Regner med det er fler vindu som er oppe å går? Eller kan det være noe annet? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 I følge nettet skal det ikke være mulig å deaktivere multi window fra telefonen. (Seneste påstand 3. juni), men noen mener denne appen skal kunne aktivere/deaktivere funksjonen: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.nerd.multiwindowtoggle Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 fant faktisk ut av det litt før du skrev her, så det ordnet seg og funket utmerket: ) Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 Hvordan? Er som axxy er inne på, last ned den appen han refererer til så får du slått den av, finnes ingen annen mulighet enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå