Gå til innhold

Advance nettbutikk erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTX 780 begynner å bli noen år (kom vel i 2013?), men i dette tilfellet er det trolig snakk om feilprising/PR-stunt. Det er ikke en opplagt feilprising, men det ligger i skillet mellom et svært godt tilbud og feilprising av vare. Jeg er ganske sikker på at ingen som bestiller dette kortet vil få varen. Jeg har også sett liggende tilbud fra andre litt "ukjente" butikker tidligere. Om det er slurv eller bevist for å få kunder til å opprette kundeforhold er uvist.

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte å bestille to stykker, men fikk idag beskjed om at det var "ikke flere tilgjengelig av dette tilbudet" og at ordren ble annullert.

De sier videre at siden ordrebekreftelse aldri ble sendt, så er dette helt etter loven.

Lenke til kommentar

Bestilte selv ingen i og med at jeg forstod på en måte at det ikke kunne være mulig å selge kortet til den prisen. Men jeg sendte de en mail før eventuell bestilling og spurte om det gikk noe særlig lenger tid enn 3 uker før en fikk det, og at jeg måtte ha det innen 4 uker senest. Så spurte om de kunne sjekke litt opp i varen når det kom til leveringstidspunkt og pris før jeg la inn ordre. Her er svaret:

"Takk for mail.

Varen er sluttsolgt, og ikke lenger mulig å få tak i.

Vi beklager det, og ønsker deg velkommen tilbake"

Lenke til kommentar

Har kjøpt noe småvare derifra tidligere og det gikk helt greit. Men tror dem sliter mye med feilprising osv, ettersom at det ikke er første gangen jeg har sett tråder angående "super tilbuder" fra advance som har blitt kansellert 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...