Roar Kneppen Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Vi samles på hundekjeksen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Ikke ofte du legger ut blomsterbilder, hvertfall ikke så enkle som disse. De var jo alldeles utsøkte alle sammen. Velger meg V1 pga det lille innslaget av blått. Vh Fredrik Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 ja jeg måtte nærmest summe meg litt, for som Fredrik sier det er ikke ofte du legger ut enkle blomster bilder. Men jammen behersker du det enkle og naturlige også. jeg velger nok også v1 som førstevalget og v3 som andre valget Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Fine bilder alle tre , men v2 blir min favoritt . Flotte farger og en herlig bokeh . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Hmmm!? Dette er da ikke en Ryllik? Det er vel Hundekjeks? Ikke at det spiller noen rolle, flotte bilder alle tre, men jeg velger meg v3. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Må ikke spørre meg om hva slags blomster det er, det er bare den andre halvdel her vi huset som har noe greie på. Men det spiller ingen rolle her, det er det fotografiske som teller, og der står bildet(ene) seg godt. Du varierer kanskje ikke like mye som meg i stilarter, men det du prøver på ser det ut til at du behersker. Så derfor full honnør fra meg. Vennlig hilsen Ragnbar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Hmmm!? Dette er da ikke en Ryllik? Det er vel Hundekjeks? Ikke at det spiller noen rolle, flotte bilder alle tre, men jeg velger meg v3. Ja, du har rett du skal henges - hadde jeg en sjef som sa en gang i tia. Det er et annet bilde med insekt som er ryllik. Syntes det var noe som skurra så det må rettes. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Flotte bilder av hundekjeks med "noko attåt" ... hvis jeg skulle velge, må det bli v3 denne planten er så fin i buketter sammen med fargede blomster. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Ja, snakk om skjermplanter med stor tiltrekningskraft! Skulle gjerne sett bildet i enda større format , strået til høyre overrasker meg at du har tatt med, men det gir bildet et naturlig preg - og det er viktig. Innrammingen er kjempefin. Du velger jo rammer skreddersydd til hvert bilde - det er også imponerende ! Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg