Gå til innhold

Islam: Norge tillater bønnerop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske alt av religion holdt seg innendørs. Plage andre med det forbanna bråket.

Hvordan kan halvannet minutt av "islamsk lyd" plage deg om morgen? Slik de skriver i artikkelen i hovedinnlegget #1.

Hva om jeg dundrer halvannet minutt med death metal over et par utemonterte høytalere om morgenen da? Jeg ser jo ikke hvordan det på noen måte kan plage folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er nevnt tidligere i tråden, men noen av oss husker vel at sjømannskirkene våre ikke fikk ringe med kirkeklokkene sine i araberland.

Hvorfor skal de da få lov til å kalle til bønn fra minaretene hos oss

Mener du virkelig at dette er et godt argument? La oss hoppe bukk over at det selvsagt ikke finnes slike regler i alle "araberland", skal Norge sitt lovverk være bundet av andre land sine lovverk? Om alle "araberland" plutselig finner ut at det skal være ulovlig å i det hele tatt være kristen, er det da fair game å gjøre det ulovlig å være muslim i Norge?

Lenke til kommentar

Det handler ikke om hver minste lille ting, men om helhetsfølelsen.

Minareter = dominerer landskapet, bønnerop = dominerer lydbildet

Jeg mente de mange 7-11 butikkene dominerte flere områder i Oslo. Jeg forbi en 7-11 og Mcdonalds i Oslo og datteren min (10 år) mente det var "just like Home".
Lenke til kommentar

Jeg mente de mange 7-11 butikkene dominerte flere områder i Oslo. Jeg forbi en 7-11 og Mcdonalds i Oslo og datteren min (10 år) mente det var "just like Home".

Jeg har ikke noe problem med 7 11 kiosker eller McD.

Et amerikansk landskap er ok men ikke andre utenlandsk landskaper?
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at Norge har et amerikansk landskap pga noen amerikanske sjapper her og der, ellers har jeg mindre problem med amerikanisering enn islamisering

Amerikanisering og andre utenlandske innflytelse skjer i mye større grad i Norge enn islamisering.

Jeg ville ikke bo i et land som drikriminerer slik du foreslår.

Bare nord Korea greier å stanse utenlandsk innflytelse. Det skjer likevel i Norge, lik det eller ei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...