Abigor Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Demokrati som da de kristne bestemte at kirker var greit, og drepte alle dem som måtte mene noe annet? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Det stemmer. Gjelder kun ting som kommer fra utlandet da. Mer spesifikt islam.Islam, kristendom, jødedom, alle former for asiatisk monoteisme. Husk det finnes uendelig antall mulig religioner og uendelig antall som ønsker å skrike og bråke en eller flere dager i uka. Dette er ikke opp til naboer, jeg har vært plaget av religiøse asiatiske templers regelmessige leven og bråk siden jeg var barn uten at noen spurte meg om det var greit. Hvorfor skal muslimer da spørre andre om det er greit? Fordi det irriterer pizzaman og ifølge pizzaman kan alt som irriterer kan forbys i et demokrati Endret 19. august 2015 av jjkoggan Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Hva du føler hører hjemme? Det spiller ingen rolle. Ikke for deg, men for meg. Demokrati som da de kristne bestemte at kirker var greit, og drepte alle dem som måtte mene noe annet? Nei, men vi har demokrati nå, så du må gjerne prøve å få folk til å kreve forbud mot kirker. Endret 8. januar 2019 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 jeg føler ingenting av hverken bønnerop eller kirkeklokker, så da får du gjøre noe med ditt sensitive følelsesliv, ikke pålegge hele verden å være din personlige mentale kuvøse Du har fått med deg at vi lever i et demokrati? Ja, og i ett demokrati er det ikke så veldig viktig hva hver og en av oss føler, men hva som gavner kollektivt felleskap Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Hva du føler hører hjemme? Det spiller ingen rolle. Ikke for deg, men for meg. Med den type historieløshet så ville du sagt at nasjonalsosialisme hørte hjemme i Norge dersom tyskland hadde vunnet krigen. Demokrati som da de kristne bestemte at kirker var greit, og drepte alle dem som måtte mene noe annet? Nei, men vi har demokrati nå, så du må gjerne prøve å få folk til å kreve forbud mot kirker. Forbud nytter ikke fordi kirkene ble tvunget på folk i århundrer og kirkene har bestemt over folks liv i minste detalj. Det er som med alkohol og sigaretter. Hadde de blitt innført på markedet idag, så ville myndighetene øyeblikkelig gjort dem forbudt på linje med annen narkotika. Men fordi folk i århundrer har blitt beruset av dette allerede, så er det umulig å forby det. Finnes nok av norske nasjonalister som ikke liker kirker. Er jo drøssevis av kirker som blir brent ned. Men de kristne har fortsatt makta. Endret 8. januar 2019 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Med den type historieløshet så ville du sagt at nasjonalsosialisme hørte hjemme i Norge dersom tyskland hadde vunnet krigen. Hvilken historieløshet? Forbud nytter ikke fordi kirkene ble tvunget på folk i århundrer og kirkene har bestemt over folks liv i minste detalj. Finnes nok av norske nasjonalister som ikke liker kirker. Er jo drøssevis av kirker som blir brent ned. Men de kristne har fortsatt makta. Norge er ikke et kristent teokrati. Vi tillater kirkeklokkene fordi majoriteten synes det er greit. Ja, og i ett demokrati er det ikke så veldig viktig hva hver og en av oss føler, men hva som gavner kollektivt felleskap Hvem bestemmer hva som best "gavner fellesskapet"? Du? Endret 8. januar 2019 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Ja, og i ett demokrati er det ikke så veldig viktig hva hver og en av oss føler, men hva som gavner kollektivt felleskap Hvem bestemmer hva som best "gavner fellesskapet"? Du? Ingen av oss Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Vi tillater kirkeklokker fordi de kristne har bestemt det og fordi de kristne har drept, torturert og bestemt livene til folk i sitt jerngrep i århundrer. Les sammenligningen med alkohol og sigaretter. Etter å ha gitt mennesker beruselse, kreft og avhengighet i århundrer er det umulig idag å forby det. Med den type historieløshet så ville du sagt at nasjonalsosialisme hørte hjemme i Norge dersom tyskland hadde vunnet krigen. Hvilken historieløshet? Nøyaktig den historieløsheten etterfølgerne dine vil komme til å ha. Du vet, de som sier om islam det du sier om kristendom. Du kommer ingen vei hvis du skal forby en type asiatiske templer men ikke en annen. Skal du forby en må du forby alle. Og jeg kan fint støtte deg i om du vil forby religiøst støy fra alle asiatiske templer her i landet. Men om du bare vil forby en type, så får du aldri min støtte. Da vet jeg at du er av samme ulla som de du ønsker å forby. Da er du tobakkselgeren som ønsker å forby hasj. Da er du ølbryggeren som ønsker å forby opium. Endret 8. januar 2019 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Nøyaktig den historieløsheten etterfølgerne dine vil komme til å ha. Du vet, de som sier om islam det du sier om kristendom. Det sa meg ikke så mye. Du kommer ingen vei hvis du skal forby en type asiatiske templer men ikke en annen. Skal du forby en må du forby alle. Blir ikke dette tredje gang i dag? Og jeg kan fint støtte deg i om du vil forby religiøst støy fra alle asiatiske templer her i landet. Men om du bare vil forby en type, så får du aldri min støtte. Da vet jeg at du er av samme ulla som de du ønsker å forby. Hvilken ull? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Nope, islam er ikke ønsket. Faktum er at islam ikke er noen del av norges historie, utenom det lille som har blitt påtvunget oss de siste årene, så det er ikke norsk i det hele tatt. Det var ikke kristendommen heller når noen kom å trakk den ned over hodet på oss. Det at vi har blitt påtvunget kristendom i 1000år er urelevant for deg? Men plutselig ikke så urelevant at du føler du blir påtvunget islam? Vi var gjennom dette allerede.Ja, og du kom aldri med noe tilsvar enn å stikke fingrene i ørene og skrike noe svada. Det er faktisk lover mot diskriminering av religioner. Og islam er LIKESTILLT med kristendom, og alle andre overtroer. Vi har ikke lov å sette noen av dem i særstilling. Morsomt at du nevner demokrati. For islam-motstanderne (altså du)er i mindretall jeg frykter for fremtiden når man har nordmenn som gjør alt de kan for å forsvare islam.Jeg frykter for fremtiden når man har nordmenn som frykter alt som er nytt, og som er villig til å diskriminere for å fremme egen mening. Skuddet i foten er at i forsøk på å unngå å bli islamisert, så blir man like ille og værre en islam. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Nøyaktig den historieløsheten etterfølgerne dine vil komme til å ha. Du vet, de som sier om islam det du sier om kristendom. Det sa meg ikke så mye. Ganske enkelt fordi jeg allerede har sagt det svært tydelig. Kristendom er ikke ønsket. Faktum er at kristendom ikke er noen del av norges historie, utenom det lille som har blitt påtvunget oss de siste årene, så det er ikke norsk i det hele tatt. Ingen asiatiske religioner er norske, ingen monoteistiske religioner er norske. Alle er fremmede, alle er påtvunget oss på bekostning av norsk religion og norsk kultur. Endret 19. august 2015 av Abigor Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Muslimer er turn-off ass! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Hvilken ull?Ulla til tobakkselgeren som ønsker å forby hasj. Ølbryggeren som ønsker å forby opium. Den ene terroristen som ønsker å forby den andre. Jeg frykter for fremtiden når nordmenn som skal forsvare norge mot fremmede religioner bruker korset som skjold. Endret 19. august 2015 av Abigor Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Det var ikke kristendommen heller når noen kom å trakk den ned over hodet på oss. Det at vi har blitt påtvunget kristendom i 1000år er urelevant for deg? Men plutselig ikke så urelevant at du føler du blir påtvunget islam? Dette handler ikke om å bli påtvunget noe. Ja, og du kom aldri med noe tilsvar enn å stikke fingrene i ørene og skrike noe svada. Vis sitat? Det er faktisk lover mot diskriminering av religioner. Og islam er LIKESTILLT med kristendom, og alle andre overtroer. Vi har ikke lov å sette noen av dem i særstilling. Ingenting blir satt i særstilling, alle uønskede deler av alle religioner bør forbys. Morsomt at du nevner demokrati. For islam-motstanderne (altså du)er i mindretall NRK hadde en spørreundersøkelse på om folk ville forby bygging av nye minareter, bare 31% sa nei. Men når de skal bygges, så har jeg hørt at det pleier å bli en voldsom klagestorm fra naboene. Kanskje dette er nok et tilfelle av hvor folk synes noe er greit fordi det ikke påvirker dem (enda) Jeg frykter for fremtiden når man har nordmenn som frykter alt som er nytt Frykt er kanskje ikke det optimale ordet, da slike nordmenn utgjør null trussel mot deg og dine. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) "Nordmenn" som bruker kolera som forsvar mot pest er den største trusselen mot meg og mine. Du er tobakkselgeren som ønsker å forby hasj. Å forby hasj er en ærlig sak, dersom du mener dette er et farlig avhengighetsskapende stoff som ødelegger kroppen. Å forby hash er en uærlig sak dersom bakgrunnen er ønske om å selge tobakk. Endret 19. august 2015 av Abigor Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Den ene terroristen som ønsker å forby den andre. "Nordmenn" som ønsker å forsvare kolera... Du er tobakkselgeren som ønsker å forby hasj. wtf. Endret 19. august 2015 av BrentPizzaMedBanan Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Jeg oppfatter argumentet ditt slik at fordi vi har hatt en avhengighetsskapende kreftfremkallende gift i samfunnet lenger enn en annen, så er det grunn til å forby den nye og holde på den andre. Du kan forstå mitt argument slik: Du kan fint forby avhengighetsskapende kreftfremkallende gifter, men da skal du forby alle, ikke den ene fordi du ønsker å selge den andre! Din kamp er ikke mot "fremmede unorske religioner". Din kamp er mot islam som et ledd i å forsvare en annen unorsk fremmed religion. Du er ikke mot sykdom. Du er imot pest fordi du ønsker å styrke kolera. Endret 19. august 2015 av Abigor Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Tror du er i feil tråd, dette er om bønnerop og ikke avhengighetsskapende kreftfremkallende gift Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Da tror jeg du er i feil tråd, for bønnerop er direkte konsekvens av avhengighetsskapende hjernekreftfremkallende gift. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 jeg frykter for fremtiden når man har nordmenn som gjør alt de kan for å forsvare islam.Jeg frykter for fremtiden når man har nordmenn som frykter alt som er nytt, og som er villig til å diskriminere for å fremme egen mening. Skuddet i foten er at i forsøk på å unngå å bli islamisert, så blir man like ille og værre en islam. Nazismen var nytt for oss den også, men vi var (heldigvis) villige til å "diskriminere" mot den. Islam er minst like grotesk og menneskefiendtlig, men det er greit å la den få rettigheter sålenge det er en religion? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå