Gjest member-296438 Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Tomt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Det har foregått noe der, men nå er det tomt som du skriver i headingen. Oppfinnsomt og kreativt. Bildene dine tvinger en til å tenke, noe som ellers ikke er min sterke side ! (sies det i sterke kretser omkring meg) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Kaster du papirpåsaer på bakken bare for å få anledning til å fotografere flott fargerik brostein? Litt midtstilt påsa, men benkebordet i bakgrunnen veier fint opp så kompen står seg den - og bildet som sådant glir fint inn i din stil som vi jo har lært å kjenne nå. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Tomt? Det er da ikke tomt? Artig bilde, får oss til å fundere litt på hva som foregår oppi knotten din. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Takker for gode kommentarer:-) @Ragnar, så synes jeg du har en velfungerende tankegang, med mange gode tanker rundt bilder. @Kneppen, så tar jeg din kommentar til meg:-) @Helene. så er det ganske tomt i til tider, mens andre ganger surrer det i overkant.....Hva ellers som foregår, tar for lang tid til å utdype her..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg