Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Bryggen i Bergen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 herlig bilde og ikke minst ett herlig motiv. Her lukter det gammel historie langt inn i veggene vil jeg tro. Nei Bergen rent fotomessig er det nok vanskelig å gå lei, masse flotte motiver der. Ser riktignok ut som om det er litt kaldt der hvor de har både lue og hansker på Etter min mening lite å klage på bildet her, det måtte være at du kunne klonet vekk papirlappen eller hva det er på taket da. 1 Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Du tar så fine bilder , du har et godt øye for fine bilder . Fine farger og fint lys , liker dette . 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Flotte bilder fra ditt besøk i min hjemby Bergen. Det er fin og dus lyssetting flott fargepalett samt også bruk av uskarp innramming. - v3 . Skulle ha lagt ut bilder selv , men prosessen stopper opp , til tross for at bildefilene er under 3mb . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Her har jeg tatt mange bilder selv. V2 er jo en klassiker i så måte, men her er det nok V1 som tiltaler meg mest men mennesker som har sine forskjellige ærend. (ikke dum V3 heller). Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Veldig, veldig, veldig gode bilder, Helene!! Ikke bare komposisjonsmessig, men det tekniske er også på topp! Du har et veldig bra kamera, ingen tvil om det. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Nå er'e 9 år siden sist jeg var i Bergen så kanskje ikke så rart jeg ikke kan huske igjen V1. V2 er jo som Ragnar sier en klassiker, men her en tanke sløret. Kanskje hadde damen litt sløret blikk etter å ha besøkt ett eller flere av de koselige stedene innimellom alle krinkler og kroker bak i området der man får diverse flytende Hansa produkter? Uansett så blir min favoritt fisken i V3. Helt OK at den er i tre for jeg fikk ikke akkurat løst på'n likevel. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 herlig bilde og ikke minst ett herlig motiv. Her lukter det gammel historie langt inn i veggene vil jeg tro. Nei Bergen rent fotomessig er det nok vanskelig å gå lei, masse flotte motiver der. Ser riktignok ut som om det er litt kaldt der hvor de har både lue og hansker på Etter min mening lite å klage på bildet her, det måtte være at du kunne klonet vekk papirlappen eller hva det er på taket da. Hadde ikke forventet så mange reaksjoner i dag, det er jo liksom bare vanlige turistbilder. Lappen på taket så jeg ikke før du sa det faktisk. Og ja, det var litt kaldt, sjøl om været var fint. Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Du tar så fine bilder , du har et godt øye for fine bilder . Fine farger og fint lys , liker dette . Tusen takk for så fine ord Lasse! Nesten så jeg rødmer litt! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Flotte bilder fra ditt besøk i min hjemby Bergen. Det er fin og dus lyssetting flott fargepalett samt også bruk av uskarp innramming. - v3 . Skulle ha lagt ut bilder selv , men prosessen stopper opp , til tross for at bildefilene er under 3mb . Mvh Alec Hei Alec!! Jeg har savnet deg her! Håper du har det fint, bader og soler deg og spiser godt! Jeg også har samme problemet innimellom, men når jeg avslutter programmet, starter opp igjen og prøver på nytt et annet sted i huset med bedre signalkvalitet, så går det vanligvis bra. Hadde gledet meg til fine feriebilder fra deg, men det kommer vel senere da? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Her har jeg tatt mange bilder selv. V2 er jo en klassiker i så måte, men her er det nok V1 som tiltaler meg mest men mennesker som har sine forskjellige ærend. (ikke dum V3 heller). Vennlig hilsen Ragnar Heisann Ragnar! Jo da, dette er vanlige turistbilder som sikkert finnes i hopetall rundt om. Skulle vel funnet en litt annen vinkling på ting kanskje? Fin fotoby Bergen! Takk så mye for fin tilbakemlding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Veldig, veldig, veldig gode bilder, Helene!! Ikke bare komposisjonsmessig, men det tekniske er også på topp! Du har et veldig bra kamera, ingen tvil om det. Mvh Fredrik Tusen hjertelig takk for så fine ord Fredrik! Kameraet er nok mye bedre enn jeg fortjener, jeg kan jo meg ikke på alle inntillinger og slikt. RAW-funksjonen har jeg ikke prøvd, må vente til jeg har ny hardware og software i heimen. Ha ei superduper helg! Nå er det nesten sommer her i Ålesund! Riktig vakkert! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Nå er'e 9 år siden sist jeg var i Bergen så kanskje ikke så rart jeg ikke kan huske igjen V1. V2 er jo som Ragnar sier en klassiker, men her en tanke sløret. Kanskje hadde damen litt sløret blikk etter å ha besøkt ett eller flere av de koselige stedene innimellom alle krinkler og kroker bak i området der man får diverse flytende Hansa produkter? Uansett så blir min favoritt fisken i V3. Helt OK at den er i tre for jeg fikk ikke akkurat løst på'n likevel. Roar Hei Roar! Kanskje du var litt sløret sjøl når du var i Bergen? Siden du ikke har fått med deg dette huset, det var ganske iøynefallende. Artig at du likte fisken best. Ha ei super fotohelg! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Flott dokumentasjonsbilde med god stemningsfaktor! Bra! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Flott dokumentasjonsbilde med god stemningsfaktor! Bra! Hilsen Tove Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Nå er'e 9 år siden sist jeg var i Bergen så kanskje ikke så rart jeg ikke kan huske igjen V1. V2 er jo som Ragnar sier en klassiker, men her en tanke sløret. Kanskje hadde damen litt sløret blikk etter å ha besøkt ett eller flere av de koselige stedene innimellom alle krinkler og kroker bak i området der man får diverse flytende Hansa produkter? Uansett så blir min favoritt fisken i V3. Helt OK at den er i tre for jeg fikk ikke akkurat løst på'n likevel. Roar Hei Roar! Kanskje du var litt sløret sjøl når du var i Bergen? Siden du ikke har fått med deg dette huset, det var ganske iøynefallende. Artig at du likte fisken best. Ha ei super fotohelg! Har nok sett det, men er kanskje ikke det området jeg trafikkerte mest innimellom smaua der. Kikka gjennom bildene og ser at jeg på ett har ei stripe med grått umalt tømmer i kanten på et "korridorbilde" som jeg har en del av. Kjerringa bodde i Bergen i over et halvt år før Brageplattforma skulle taues ut. Blei med på fløttelasset til Hydro som teknisk tegner og jeg var over nesten hver hælj. Men det er vel 20 år sia. Vi var jo oppom der hun bodde også, men kan ikke si jeg husker alle husene i den gata heller - Stølegate tror jeg den heter. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg