Knut S Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 tryggest å svømme sammen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Forandrer meg ikke at det er kull nr. 2 så mye voldtekt som det er blant stokkendene. God skarphet, farger og detaljer på de søte små i sola - eller er bare kyllingene so stråler så det ser ut som solvær? Fint plassert i flata. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 nei faktisk tittet sola frem litt igår også, men kyllingene stråler jo litt de også da. Det er jo mat på gang må du vite takk for hyggelig kommentar Roar. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Ho har å gjør på! Litt å holde styr på disse:) ultrasøte! Fint plassert i flata. Det som faktisk irriterte litt, var den lille prikken oppe i bildekant, midt i bildet. Nå er jeg pirkete altså! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Ho har å gjør på! Litt å holde styr på disse:) ultrasøte! Fint plassert i flata. Det som faktisk irriterte litt, var den lille prikken oppe i bildekant, midt i bildet. Nå er jeg pirkete altså! neimen hva du får med deg da Helene. Jeg la ikke merke til den før du sa det og jammen så er det mulig den gikk forbi Roars Argus øyne også. Men får dessverre ikke lagt ut en ny versjon her nå ser jeg. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Har vært på sykkeltur i Nordmarka i dag, og ikke fått tid til å kommentere bilder slik jeg pleier. Blir ikke enig med meg selv om hvilke versjon som er den beste, og da er de vel like bra begge to ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja vi får håpe de var like bra da og at det ikke er en synsforstyrrelse etter en lang sykkel dag i Nordmarka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg