*Madnesst Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Installerte Roxio WinOn CD 3.8 Power Edition, som jeg ikke fikk til å fungere under XP. Slettet da programmet, men det ble tydelighvis liggendes igjen noen cd-rom drivere e.l: " Det er installert en CD-ROM-driver som kan forårsake stabilitetsproblemer, deriblant problemer med å slå av datamaskinen og med å bruke DVD-/CD-ROM-stasjonen. Denne driveren vil bli deaktivert. Denne driveren ble installert av Easy CD Creator, Windows Media Player eller RealJukebox. Du vil kanskje ikke kunne avspille CD-ROMer før du får tak i kompatible drivere. Roxio, Inc. tilbyr brukere en oppdatering av Easy CD Creator på Web-området Easy CD Creator Updates. Brukere av Media Player kan se Microsofts Web-område på http://www.microsoft.com. Brukere av RealJukebox kan se RealNetworks' Web-område på http://www.real.com" Hvordan får jeg fjernet denne? Ser i kontrolpanel, under "leggtilfjernprogrammer", at Roxio Driver Disk er installert. Kan dette være problemet? Får uansett ikke slettet det. Noen som vet hvordan? På forhånd takk! Lenke til kommentar
walestr Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hei Prøv å innstaler ASPI drivere for XP...det kan være at det er de som er forandret ved denne innstalasjonen din... Kanskje en windows upppdate greier å fixe.. Den skjekker jo hva du har innstalert og foreslår hva du "trenger". Roger [email protected] Lenke til kommentar
*Madnesst Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Hvor finner jeg ASPI-driverne? En link hadde vært fint :smile: Lenke til kommentar
walestr Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hei Jeg sitter på jobb offshore og finner dem ikke herfra , men de finnes der ute....Kanskje noen på forum'et har dem.. Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå