Gå til innhold

Hvilket merke er båten?


Anbefalte innlegg

Hei, har et problem, er en litt spesiell båt som jeg har veldig lyst på, men veit ikke hva båten heter og har heller ikke bilde av den, men kan prøve å komme med en god beskrivelse:

 

Båten er en rib, vil tippe ca 12fot, og det er en katamaran rib, den er kul og har to "bilseter" som også er kule, den har også styrekonsoll. Sete er plassert langt fremme.

 

Noen som veit hva jeg skal fram til? hadde satt stor pris på om noen veit hva den slik båt heter.

 

Mvh

Elias

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Båten ligner altså litt på en rattkjelke?  To pontonger som er i kontakt med vannet, og en stålkonstruksjon på toppen?

 

Det er kanskje ikke klassifisert som en RIB?  Kanskje det er gal type søk ...

 

http://www.ebay.com/itm/WATER-BIKE-ARM-ACTION-Pontoon-Catamaran-Hydro-Pedal-Paddle-Boat-Craft-Sea-Kayak-/140879014004- det er selvfølgelig ikke denne du er ute etter, men ... ligner den? :-)

Lenke til kommentar

Ja det kan på en måte ligne på den, bare den har gulv over. Har googlet i mange uker nå, uten hell. Så håper virkelig det er noen som kjenner til en slik type båt. Er sånne ute på finn en gang i blant, seinest var vil i våres. Men noterte meg ikke merke før annonsen var borte....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...