Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp til oppgradering av fastvare

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig hatt problemer med treg upload speed med min telenor ruter (Zyxel P-2812HNU-F3). Så jeg søkte på nettet og fant ut at en fastvare oppdatering kunne hjelpe. Etter litt fram og tilbake så har jeg funnet fram til Zyxel sin nettside og søkt etter nyeste oppdatering. Det som undrer meg er at den nye oppdateringen er versjon 3.10(TUS.0)C0, mens den som er installert nå er versjon V3.11(BLN.17). Siden den "Nyeste" oppdateringen er 3.10 så betyr vel det at den er eldre enn den jeg har innstallert? Jeg er ikke så god på slike ting, så jeg vil helst ha litt oppklaring i dette før jeg installerer en muligens gammel oppdatering til ruteren min.

Takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Sorteringen er ikke logisk, nederste er ikke nyeste. Se på fildato. Jeg ville heller valgt 311BLN18D0.bin . De med liten b er beta(=test)-versjoner, mens de med stor D er released.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Det var en god oppklaring. Både sortering og navngiving virket noe ulogisk. Kunne de ikke bare skrevet beta istedenfor en b, eller hatt litt info som f.eks. en change log? Eller er dette egentlig bare for spesielt interesserte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...