MokkaKaffi Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Når jeg kjører disk cleanup står den stille ved compressed old files, jeg har latt den stå på i evigheter men ingenting skjer! Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bruker å ta veldig til tid til meg å ved disse filene. Men til slutt så kommer den til veis ende. Kan jo hende du har no jævli med kompressa fila da ? Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 vet ikke men nå har den stått i 4 timer...... Lenke til kommentar
muffe Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Formatering av HDD er beste disk cleanup. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 pcen har begynt å gå ganske tregt så jeg tror jeg trenger å ta disk cleanup!! Hjelp meg!! jeg gidder ikke å formattere, er det evt andre program til disk cleanup? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kjør Ad-Aware og Spy-Bot, deretter en registry scan med Jv16 Powertools, så en defrag. Så sjekk du om den er like treg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå