Gjest Bruker-239845 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Heisann, Jeg skal kjøpe ny bærbar PC som hovedsaklig skal brukes til day trading og kontorarbeid. Ønsker da en ekstra skjerm og vil i tillegg at løsningen skal være mobil. I første omgang tenkte jeg på en bærbar PC med 15-17" skjerm og en tilsvarende ekstern skjerm. Etter å ha kikket litt på norske butikker finner jeg ikke umiddelbart noe som virker å passe mine formål. De fleste eksterne skjermer starter nærmere 20" og virker i tillegg heller ikke særlig portable. Kan man eventuelt bruke en billig tablet som skjerm? Eller finnes det lignende LCD-skjermer i så små størrelser? Eller har noen andre forslag? På forhånd takk! Elijah Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Bruke et nettbrett som ekstraskjerm tror jeg blir vanskelig. Det var ganske lett å finne det du var ute etter forresten http://www.multicom.no/lenovo-thinkvision-lt1421-14-led/cat-p/c100308/p4491851 Hvor bra den er kan jeg ikke si noe om, men du finner sikkert noen tester hvis du googler litt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Perfekt! Det var akkurat noe slikt jeg så etter. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå