Jod-R Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Innkommende skip Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Foreslår at du gjør det samme med dette som forige bilde, kutter MYE av bunnen. Ellers er det et flott bilde, båten er prikken over ien 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Stemningsfullt bilete med flott natur og fine fargar. Litt midtstilt vannlinje, 2-3 cm kutt i botn? Mvh. Magnar 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 velger meg v1 her men litt kutt som nevnt vil nok heve bildet enda mer. Men flott bilde er det 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Jeg ville halvert skya oppe for å senke betrakters blitt og øke dybdefølelsen på V1. V2 foreslår jeg 5-10 mm. kutt i bånn da du har linje ut i nedre høyre hjørne. Ved beskjæring vil veikantene ende en på kortside og en på langside. Dessuten vil linjene nærmest kamera da gå mellom kortside og langside som ofte gir best spenning. Oppe ville jeg tatt ytterliger på skya her også, men det blir mer smak sak i denne versjonen. Ellers fine utsnitt, lys og farger i begge versjoner der jeg nok grunnet det intense lyset ved foten av fjellene velger meg V1. Roar 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 Takker for kommentarer, skal ta å se nærmere på kutting på disse bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg