Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi A6 2003 - feil med autmoatkassen

Anbefalte innlegg

Hei har en Audi a6 som kvelte seg.

Hørte noe kvining når jeg skulle gi gass ut av en rundkjøring og virket som hjulene spant å turtallet gikk i været å bilen stoppet. Startet den på nytt å samme skjedde bare et par hundre meter kjøring. Kan noen fortelle meg hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte med forhandler men dem sier ikke noe eneste som kommer fram er dette var en kunde bil osv.

Hvem har du signert kontrakt med? Hvis det er forhandleren har det ingen betydning om det var en kundebil eller ikke. Du har uansett 2 års reklamasjon på bilen. Du kan få noe av kostnaden dekket. Jeg ville ikke latt de slippe unna.
Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om garanti, men reklamasjon. Det du kjøper skal fungere, uansett hva de har krysset av for.

Send en henvendelsene til Forbrukerrådet og ta det derifra. Det verste som kan skje er at du bruker litt tid og får nei. Det beste er om du får noe av kostnaden dekket.

Lenke til kommentar

Mr bilsenter heter det. Å har sjekket salgs papirene dem hadde tydelig vis krysset av selger som delebil og ingen garanti osv så ikke noe av det jeg når jeg kjøpte den desverre. Men har det noe betydning?

Har dem solgt deg en delebil som er gått 230.000 km for 60.000 kr?!?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...