turkey Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Heisann Er det noen her som kan gi meg en del fakta om lydkortets oppbygging, historie og hvilket som er best nå for tiden?? På forhånd takk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hehe.. Det er en lang historie. Skal du skrive særemne på lydkort? Les heller litt på www.howstuffworks.com og her i forumet. Du kommer langt med det. Hva er det du er ute etter, litt mer konkret. (prisklasse, antall høyalere, bruksområde) Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 La meg gjette Turkey, du har særoppgave som skal leveres i morra ? Lenke til kommentar
turkey Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 ikke særevne, men jeg har et prosjekt jeg skal fremføre til tirsdag, og jeg skal jobb i kvveld og i mårra kveld :grine: Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Et lydkort i dag er ikke så mye mer enn en D/A konverter. Resten kan gjøres i software. Prøv å lære deg litt om D/A konvertere så kommer du langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå