Binw Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hei, fikk uheldigvis 3 på norsk eksamen, så da står jeg med et snitt på 5.25, mens snittet på NHH er 5.3. Hva er sannsynligheten? Skal jeg bare gi opp håpet og gjøre noe annet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hei, fikk uheldigvis 3 på norsk eksamen, så da står jeg med et snitt på 5.25, mens snittet på NHH er 5.3. Hva er sannsynligheten? Skal jeg bare gi opp håpet og gjøre noe annet? Har du sjekket søkertallene for i år?? Lenke til kommentar
Phinø Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Er i nøyaktig samme situasjon som deg, samme karaktersnitt også. Har du søkt deg inn på HiST, den regnes vel som den nest beste økonomiskolen i landet hvis du ser bort fra BI. Snittet har aldri vært lavere enn 5.26 hvis jeg ikke tar feil. Samtidig er det også flere søkere i år enn da. Jeg tror derfor det er liten sjanse for at snittet blir så lavt i år, men det er jo alltid en mulighet. I verste fall kan du få gode karakterer første året, for å deretter søke deg inn på NHH neste år. Lykke til! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Vi vet naturligvis ikke hva snittet vil bli før opptaket er klart. Så før du gjør noe annet, må du vente på det. Deretter er det mange andre veier du kan ta hvis ikke du kommer inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå