Bytex Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 De "anbefalte minstekravene" er langt over PC'n min hvertfall. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Da fikk jeg early access beta code til Battlefront på Xbox. Klar for litt Star Wars nå. Nedlastning på rundt 30% allerede edit: Han legger ut en ny rundt halv 8. Følg med https://twitter.com/Player_Thr333 Endret 7. oktober 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Mhmn! Gleder meg krise mye til i morgen Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Da er pre-loading startet. Blir spennende å teste det nye Battlefield spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Er pre-loading kun forbeholdt PC ? Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Er pre-loading kun forbeholdt PC ? PC owners can preload the beta from 1AM PT (1:30PM IST) on Wednesday, October 7 via Origin. PS4 and Xbox One users will have to check PSN and Xbox Live on October 8. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 OK, takker! =) PS4 står i standby så er det bare å holde ett øye med PSN via jobben i natt! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Tenkte virkelig at dette skulle bli en reskin av Battlefield 4 men alle de store på youtube priser spillet opp i skyene, folk som egentlig hater BF serien. Så det virker veldig lovende! Elsker Star-Wars. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Lasta det ned til PC. Står på Origin at det låses opp kl 16:00 i morgen... Hadde håpet på midnatt jeg... Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Passer perfekt med høstfere nå! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har kjærestehelg nå. Bra hun er glad i Star Wars. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Får lagt en del timer ned i morgen eneste, så er det konsert og øl i Bergen resten av helgen. Og selvsagt ettermiddagskift mandag/tirsdag... Så serverene bør holde i morgen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Spillet er vilt. Det aller beste må nok være lyden. Helt sykt å spille på Hi-Fi eller headset. Endret 7. oktober 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Noen som vet når betaen kommer på Xbox Live idag? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Er level 5 cap på beta, right? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Noen som vet når betaen kommer på Xbox Live idag? Når den er live. Altså kl 16.00 om det stemmer Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 ¤Følger¤ Håper bare det støtter 3 kort ved launch iallefall. Får se hvor mye CPU spillet krever også ^I^ Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Noen som har funnet betaen på PSN? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Stryk siste, der var den Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Største overraskelsen i år og det kommer fra EA / Dice. Føles ingenting som Battlefield serien. Ingen Battlelog, rask loadingtider, utrolig ryddig og pene menyer. Ufattelig bra optimisert spill, helt knallkonge lydeffekter og grafikken må sies å være Next Gen. Det ser helt utrolig ut, alt fra texturdybden til partikkeleffektene. Elsker også at du har ulike abilities du kan unlocke, rocket jump føles awesome ut. Mulighet for å skifte til tredjeperson er også herlig. Det her håper jeg og tror blir standarden for alle framtidige BF spill også. Blir preordra GLATT! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå