Mala Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Ja det virker jo lovende så langt, men jeg skal likevel ta det helt med ro nå. Håper selvsagt det vil levere over stokk og stein bedre i forhold til det første. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Eier Battlefront (kjøpte det når det var superbillig) og ser at det nå er på EAs Vault også, men ingen season pass. Har enda ikke prøvd spillet med DLC, men jeg orker heller ikke betale for det. Ikke sikkert det er spillere der nå engang. De burde sendt ut season pass på The Vault og så kanskje få opp litt spillere som kan bygge hype før neste Battlefront. Jeg vil gjerne spille DLC, men ikke sjangs at jeg betaler for det. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) Her er traileren hvis den ikke har blitt delt. Liker at det endelig er Single Player og at den blir fortalt fra The Empire sitt perspektiv, syntes det er spennende.Ser også ut som de dropper Season pass? Er dette fortsatt EA det er snakk om? De gjør det på Bioware spill, men da blir det erstattet med mikrotransaksjoner. Endret 16. april 2017 av Akrabra Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Ser ut som EA sliter ekstremt framover. Både BF1 og Battlefront sliter ekstremt med spillerbasen. Battlefront har hatt peak på 5000 spillere i ferien. 32 000 for BF1. Men så ser vi på early access spillet Battlegrounds på PC så har det 96 000 spillere :o Kan trygt si BF1 og Battlefront er forlatt. Bra dem kvitter seg med Season Pass siden alt det gjør er å dele miljøet mellom de som ikke kjøper og de som kjøper. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 De burde gå for gratis map packs sånn at alle har alt samtidig. Problemet i Battlefield var ofte at spiller basen ble splittet pga noen satt med premium og andre ikke. Hvor ser du spillerbase for EA spill forresten? Origin har jo ikke noe lignende Steam sin statistics side. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Det er vel ikke bekreftet at de dropper Season Pass? Såvidt jeg har skjønt det så har de bare ikke uttalt seg om det. Ikke umulig at det kommer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Ser ut som EA sliter ekstremt framover. Både BF1 og Battlefront sliter ekstremt med spillerbasen. Battlefront har hatt peak på 5000 spillere i ferien. 32 000 for BF1. Men så ser vi på early access spillet Battlegrounds på PC så har det 96 000 spillere :o Kan trygt si BF1 og Battlefront er forlatt. Bra dem kvitter seg med Season Pass siden alt det gjør er å dele miljøet mellom de som ikke kjøper og de som kjøper. Er over 150.000 som spiller BF1 på konsoll akkurat nå. Og litt over 44.000 i SWBF på konsoll. Så forlatt er det ikke akkurat. Men skal bli spennende å se hvor mange som blir å kjøpe Star Wars Battlefront 2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Har vel vært full konsoll dominanse siden lansering mener jeg Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Om Battlefront var utrolig skuffende vet jeg ikke. Største problemet var at det ble veldig fort repeterende pga lite innhold. spillet spilte jeg mye de første 4-5 ukene og syntes det var meget moro men repeterende.. Ser litt samme skjebne med BF1. De to har noen likheter. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 (endret) Er helt tragisk at BF 1 og Battlefront har mer spillere på konsoll kontra pc. Er pc som burde være hovedplattformen for fps spill som dette.. Men begge disse spillene er ekstremt casual spill som krever svært lite og sette seg ned med kontra mye annet Endret 17. april 2017 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå