Mala Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Betaen var overraskende smooth og fungerende på PS4, så vet ikke hvilken beta du har spillt. Sett bort i fra hvor ubalansert Walker Assualt var den gang da. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Det gikk ikke på at spillet ikke fungerte, for det gjorde det. Veldig bra også, og grafikken var svært pen. Gameplay og innhold derimot var tynn suppe. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Tenkte kun på gameplay ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Er noe "enklere" gameplay og mindre muligheter som i fks BF4 ja. Men det er jo ganske klart at det er et stort market for noe litt imellom COD og BF spillene. Synes spillet er bra pga det er noe en kan enkelt hoppe inn i å spille et par kamper og slå av eller kjøre en økt på flere timer. Enkel og gøy underholdning 1 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 No har det komment en update til Battlefront! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 http://itavisen.no/2016/01/28/slik-spiller-du-the-division/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Ser ikke helt hvor relevant den linken er her ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg postet feil den skulle postes i Xbox One-kaféen Lenke til kommentar
uggy Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Da falt jeg for fristelsen å kjøpe season pass, får håpe det blir verdt det, det neste året :-) Virker i alle fall ok, utifra de nyhetene som kom ut tidligere denne uken Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) No har det komment en update til Battlefront! Haha! Di har basically nerfet hele måten jeg spiller på Eneste di ikke har nerfet er pistolen jeg bruker (T-21B?), men kortet (Bounty hunter), homing gun og explosive shot. Apropos, her ser du gameplay fra en episk runde jeg hadde: http://www.dailymotion.com/video/x3nw41x_star-wars-battlefront-20160122230746_videogames Endret 29. januar 2016 av Corey Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Mkaaaay... Spilte dette spillet i går etter et lite fravær pga jeg ventet på oppdateringene... Men nå er jo spillet blitt håpløst! Jeg spiller primært Walker Assault og helst som rebel på Outpost Beta. Her pleier jeg å som regel å ha dobbelt så mange kills som Deaths. Jeg hadde en runde i går med 14 kills og 13 Deaths.... Og nå skal jeg forklare hvorfor: Di har laget nye Spawn-Points, noe som jeg i utgangspunktet var positiv til, men det hjelper jo ikke det når Spawn-Pointet er rett med den forbanna AT-ATen som står utforbi hula omringet av 10-20 stormtroopers + AT-STer! Dette skjedde omtrent 5-6 ganger, og ja, jeg daua hver gang. I tillegg har Empire fått Spawn-Points mye nærmere, som gjør at di kommer mye fortere til gode plasser enn som rebel. Jeg irriterer meg også grenseløst over at di tilsynelatende har forandret på fysiske-lover (hvis det går an å si) i selve spillet, som for eksempel, skjold: Det har alltid vært slik at fysiske objekter (bomber, patroner etc.) kan gå inn i skjoldet, men ikke lasere. Nå har di tatt det vekk. Jeg mener også at så lenge du bruker (husker ikke navnet) den grønne laserpistolen så kan du skyte UT av skjoldet! Det blir for dumt! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg har tidligere spilt dette litt på PS4 men har nå skaffet det til PC. Det er litt vilt å spille med 40 stykker. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Spilte det i dag på en skjerm med 4K oppløsning. Slettes ikke så verst. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Ny trailer har lekket. På mobil, så finner ikke link. Kort fortalt: Darth Maul og antagelig Clone Wars/Prequel Lenke til kommentar
Jabbathejust Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Link til nye traileren her: http://kotaku.com/star-wars-battlefront-iis-first-trailer-leaks-1794239046 Som Donkey Kong nevnte: Darth Maul og Yoda. Enspillerkampanje er med. Antageligvis skal alle eraene være med i spillet. Dette var bare en TV-spot som skal være lekket. Hele traileren kommer ikke før lørdag. Battlefront II panelet kan streames fra Star Wars sin youtube kanal lørdag kl.20.30 for de som er interesserte Endret 12. april 2017 av DaRealWookiee Lenke til kommentar
Jabbathejust Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) Da er Battlefront II offisiell! All eraene er med. Class systemet er tilbake og de har lovet at det ikke blir noe av season pass (endelig!). Alle eraene er med og enspillermodus er et stort fokus i spillet. Lanseringsdato er 17.november i år. Mer info her: https://www.battlefront2.com og oppsumeringen av panelet og alt som ble vist her: https://www.starwarsnewsnet.com/2017/04/star-wars-celebration-orlando-highlights-from-eas-panel-on-battlefront-2.html Kan nesten ikke vente til lanseringen! Endret 15. april 2017 av DaRealWookiee Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Mtp hvor skuffende sist battlefront var så hopper jeg bukk over hypen. Jeg håper for all del det blir veldig bra da jeg har skikelig sansen for Star Wars universet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Håper de har lært denne gangen. Kutt ut season pass, pøs på med innhold, legg til SERVER BROWSER og gjør slik at kjøretøy er noe man plukker opp og kan lande med slik som i Battlefield. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 De bør ha lært av alt oppstusset fra det første spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå