Mala Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Spiller på PS4, så har i grunn ikke noe valg Men ser ikke for meg at det kan være noe som helst givende med mus/tastatur... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Dette er bare sunt med litt konkuranse mellom CoD og Dice. Dice har vunnet di siste 2 åra, men iår må dei sjå seg knust. Håper dei legger noe i det neste gang. Snakkes på Black ops folkens Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg liker godt Battlefront nå.Nå synes jeg at CoD og de andre Battlefield spillene inneholder alt for mye ting. som perk, utstyr til biler, fly og våpen. Men det er sikkert (nesten) bare meg som synes det.Stor koser meg med Battlefront iallefall. Eneste jeg minuset jeg vil si om spillet, er at det er for få kart med i spillet når man kjøper spillet. og man må nesten ty til med dyre Sesong pass for å kunne få flere kart. Min håpe kart er det fåregår i verdensrommet, prøve å skyte ned dødstjernen isteden for de AT-AT, eller skyting i de trange korridorene i romskipene... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Når blir Graveyard of Giants tilgjengelig i dag? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Når blir Graveyard of Giants tilgjengelig i dag? Ligger ute på PSN nå, halvannen gig med nedlasting. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Ah, var og sjekket når jeg skrev forrige innlegget og fant ikke noe da Endret 1. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Skyboxene er helt syke! 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Blir moro å prøve dette i morgen, spillet tre ger definitivt flere kart. Fornøyd med dlc? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Fisse på utpult boks. Forhåndsbestilte spillet, og fikk forhåndslastet det...MEN, jeg ble ikke trukket for spillet før lansering så jeg betalte egentlig for det på lanseringsdato Dermed må jeg vente på denne pakken gitt..... Endret 1. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Den battle of jakku er kun tilgjengelig for di med season pass... Eller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) For oss...de som forhåndsbestilte..og betalte før lansering Vi får vente til 8. Desember Endret 1. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
uggy Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 noen som spiller på pc her? legg gjerne til uggy007. Er med på games om noen er keen! :-) Alle andre som kun kjøpte det vanlige spillet etter lansering, må vente til 8. desmeber eller? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Kanskje ikke så rart mtp hvor casual det spillet er. Ingen mulighet å spille et hardcore modus om man vil. Så skjønner godt at de mest hardcore gutta gir faen og holder seg heller til bf4. Som også gjør at PC blir mindre brukt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 3 ting som irriterer meg grenseløst med spillet! Det første: Spawning! Jeg har spilt en god del skytespill opp igjennom, men kan ikke huske at spawning har vært så tragisk som her. Ta utgangspunkt i for eksempel Outpost Beta som Rebel. Taktikken min innebærer som regel å holde seg inne mot fjellet, istedenfor åpent terreng. Men når du spawner blir du nesten konsekvent satt ut på motsatt side av fjellet! Og ikke nok med det, i andre bølge når du skal ta AT-ATen, og du dør, så blir du satt helt tilbake til andre enden av spillet, slik at du må løpe i noen minutter bare for å komme fram! Jeg opplever også stadig å spawne i fiende-infiserte områder, slik at jeg dør med engang. Akkurat dette finner jeg utrolig merkelig, for jeg har havnet oppe i fienden sin spawn mange ganger, men di har jo selvfølgelig 5 eller 10 sekunder før di kan bli skutt på. Det andre: Noen baner er grenseløst ensidige. Ta for eksempel Endor. Du skal felle 1 stk AT-AT... Piece of cake! Du løper rundt i en skau, med brune og grønne klær, mens fienden løper rundt i hvit "rustning". Jeg tørr mene at både Outpost (fordel Rebels) og ehm, den ørken banen (fordel Empire) er ganske like, bare ikke like ensidige som Endor. Og dette leder meg til det tredje: Matchmaking. Pga jeg ønsker å vinne så velger jeg side etter det som står skrevet ovenfor. Men jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg står på for eksempel "Rebels", starter kampen så er jeg Empire. DAFYQ! Og en siste ting, hvorfor er det bare Empire som har AT-ATer og AT-STer? Jeg husker vagt ifra filmen at wookiene (??) stjal en AT-ST, hvorfor er ikke dette et alternativ i spillet? Totalt sett har spillet enormt med forbedringspotensiale, men per nå så ligger det å vaker på en terningkast 3-4 for min del. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Kjøpte spillet tidligere i dag, og har hatt det ganske morsomt i kveld. Spiller på PC. Jeg er ganske casual, så det blir vel ikke mer enn et par kamper en kveld i ny og ned. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Får ikke brukt joypaden min i spillet, det er irriterende. Har en Logitech F710 Wireless. Funker i andre spill, men ikke i Battlefront. Kan se for meg at romskip er en del enklere å stryre med pad enn det er med tastatur og mus.... Noen som har et glupt forslag? Har win10 installert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå