Johannes Entenmann Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Etter hvert blitt level 28, litt snåle nå. Det er altfor få baner, føler jeg spiller de samme banene hele tiden. Skulle Vært flere våpen, 11 stk er altfor lite, en leaderboard for hver enkel modus. Er mange modusen men føler nesten alle er bare tatt med for å fylle spillet, mange moduser er veldig dårlig laget. Pluss må Være nydelig grafikk og synes gameplayet er ganske moro. Blir spennende å se første desember med nytt kart. Tror jeg tar pause inntil det har release Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Er en fin og gratis måte å teste spill på, får en god feeling på core gameplay og generelt spillmekanikker.Jeg ble faktisk så skuffet av de klippene jeg så at jeg rett og slett ikke orket å teste beta. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg har mistet utrolig mye tillit til DICE etter dette spillet. Det er definitivt en ting jeg ikke trodde jeg skulle si. Hadde altfor store forhåpninger, spesielt mtp hvor bra BF4 er. Synd at de ikke har gjort spillet gjennomført. For mange "bugs" som dreper opplevelsen til tider. For ikke å glemme lite innhold. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Hadde ikke trodd at jeg skulle si dette, men skulle ønske at spillet var mer likt Battlefield. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Etter at det værste star wars fanboy hysteriet har lagt seg så innser de nok at dette er en flopp. Lite innhold. Våpenen er så og si like Soldatene er like og har ingen roller Alle kan være like og ha de samme tingene Du føler deg nyttesløs i en kamp på grunn av at alt er likt Du spawner,skyter fiender,dør og repterer. Du gjør nesten ingenting i mellomtiden som for eks og hjelpe laget,heale folk eller gi dem ammo eller kommandere og spotte folk ? Kan vi kjøre tanks/walkers eller fly ? Ja om du finner en "power up" på banen. Jeg trudde mario kart hadde patent på power ups.. Kan vi få spille heltene fra star wars ? Joda, finn enda en power up eller spill en egen spillemodus som igjen blir svært kjedelig etter kun kort tid. Singleplayer med kul star wars story ? Nope... Skal vi i det minste få lov til og ha lightsabers som våpen til soldatene våre ? Nope Spillet er pent, lydene er fantastiske men det er alt for min del. Kjedelig og du på grunn av lite innhold,like våpen osv så føles det ut som om du gjør det samme om og om og om igjen hele tiden. ' Natta star wars battlefront... Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Hadde ikke trodd at jeg skulle si dette, men skulle ønske at spillet var mer likt Battlefield. For min del så hadde det vært mye bedre om det hadde vært mer likt battlefield, få inn noe class system og healers,ammo og snipere. Noe conquest med mere kjøretøy i ekte star wars stil. hadde jo vært mye bedre ! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Mye klaging her ser jeg. Spiller stort sett CoD og Battlefield jeg, men jeg digget betaen av Battlefront. Bare ren og skjær morro, og grafikken/lydgrafikken gjorde det kanon. Det største problemet jeg ser er prisen og innhold. Spillet er morsomt, men det virker alt for dyrt mtp. innhold. Hadde de garantert at alt ekstrainnhold/DLC var gratis (ingen season pass) så hadde jeg nok vurdert det. Men 450+ for spillet og så season pass oppå der igjen? Glem det. Enda en bommert fra EA her. Både Battlefront og Need for Speed er så nære å være alt det vi ville, men likevel ikke helt der. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Håper virkelig de hører på noe av tilbakemeldingene. Virker som det er mange flere enn meg som virkelig kunne tenkt seg ett nytt sabla bra star wars singel player FPS. Herre min hatt, denne grafikken og en knakendes god singel player campaign får nakke hårene mine til å reise seg. Dark Forces (4) Jedi knight (3) hadde vært konge med denne grafikken. Eller hva med en Imperie campaign hvor man spiller som er storm trooper i perioden New hope - Return of the Jedi. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Får håpe Bioware lager et Star Wars RPG! EA har jo tross alt lisensen, nå må de virkelig utnytte den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Mye godt (og vondt) kan skje på 10 år Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Dice har tråkka i salaten her, dessverre. Tydelig at de har hatt en stor frykt for at spillet skulle bli et reskinnet Battlefield, noe som har ført til at det bare har blitt alt for ulikt Battlefield på mange måter, med systemer som bare er helt merkelige, istedet for å videreutvikle systemene fra Battlefield. Spillet har rett og slett null strategisk innhold, det er 100 % arkade (på både godt og vondt). De har også vært alt for fokusert på å holde det til kanon, noe som har ført til et begrenset utvalg av våpen, lokasjoner, kjøretøy, soldattyper. Null kreativ frihet? Da blir det veldig begrenset! Ved utelating av single player-delen, og også modes som Galactic Conqyest osv., har de eliminert en stor del av publikumet som de foregående battlefront-spillene hadde. Tenker da kanskje spesielt på den litt yngre garde. Endret 29. november 2015 av Selvin Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg synes det er et helt ok FPS spill med en noe kort levetid. Opplever litt bugs da, noen som sliter med ping og skurrete lyd? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Har det gøy med spillet til tider jeg og. Spiller noen matcher innimellom når jeg ikke har noe særlig annet å gjøre, og synes det er gøy. Det er ikke bra, sånn sett opp mot andre utgivelser med mer kjøtt på beina, men det er gøy det som er der. Vil ikke anbefale å betale fullpris kanskje, men jaja. Ping og lyd har ikke jeg hatt noe problemer med. Det største/eneste problemet mitt er at 1 er et av tastene jeg bruker mest. Og tasten sidenav - | - aktiverer konsollen og gjør at jeg ikke kan bevege meg. Selvsagt er jeg da hele tiden borti begge tastene samtidig og blir stående stille og skutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Vet ikke helt hva jeg skal kalle det for, føles som lag men det er ikke det (ping på 40 noe, fps på rundt 100). Slags stuttering følelse. AMD skjermkort Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 30. november 2015 Forfatter Del Skrevet 30. november 2015 For meg føltes dette akkurat som Battlefield i Star Wars drakt. Spillet har også altfor lite innhold, Battlefront 2 hadde jo ti ganger mer innhold enn dette har! Kjøper kanskje spillet når det synker til 100kr, men jeg kommer virkelig ikke til å støtte Dice her når de faktisk ødela alle mine forhåpninger til et nytt Battlefront. Dice er jo også flink til å gi ut spill og drite i å fikse bugs, bare se på bf3 og bf4. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) Hadde dette vært Star Wars i Battlefield, ville spillet vært langt mer taktisk og bedre. Så den sammenligningen har null pålitelighet. Som selvinus nevner, er dette langt mer arkade-ish og hvor antall kills belønner deg mer enn å spille objective. Altså motsatt som i BF4. I morgen kommer det nytt innhold. Nytt mode + 2 nye kart per mode. Endret 30. november 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Gleder meg til det nye kartet altså, ser mektig ut =) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Synes det er ekstremt kult med Fighter Squadron. Men det er jo alt for tynt...det kunne som resten av spillet hatt så mye mer kjøtt på beina. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Ja det er ultra-fett, og noen ganger klaffer alt så utrolig bra. Selvfølgelig begynner man jo å lure på sin egen prestasjon til tider også da..men lengre runder, mer alternative mål og mindre AI-spillere hadde piffet opp det moduset. Og selvføgelig...kamper i verdensrommet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Flyr dere med kontroller eller? Jeg prøvde litt med mus/tastatur men klarte ikke styre engang. Fryktelig rare kontroller, spiller flyspill ellers og dette var uvant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå