Donkey Kong Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 450,- for sesongpass. Syke saker. https://www.origin.com/no-no/store/buy/star-wars-battlefront/pc-download/addon/star-wars-battlefront-season-pass Ikke glem "shot first"-emotes! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 450,- for sesongpass. Syke saker. https://www.origin.com/no-no/store/buy/star-wars-battlefront/pc-download/addon/star-wars-battlefront-season-pass Ikke glem "shot first"-emotes! Ja nei det var det som gjorde at jeg vippet over til kjøp Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Synes folk er flinke å klage på pris. Spoler vi 20 år tilbake i tid så kostet gjerne et spill 5-600kr å du visste heller ikke da hva du fikk. Du visste hva du fikk i den forstand at du kunne se på coveret. Det fantes for øvrig magasiner med anmeldelser for 20 år siden. Med disse "season pass"-ene aner du ikke hva du får. Ja, du får fire "expansions", men hva disse inneholder vet du ikke. Da må vi se til Battlefield og tenke ut derifra hva vi får. Mest sannsynlig 4 store map-packs med nye playmodes, våpen, skins osv. Vi kjenner jo utvikleren og utgiveren såpass godt nå etter mange år med spill fra dem at vi kan gjette oss til hva det blir. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Seasonpass i BF var iallfall verdt. DICE er flinke til å gi ekstra maps osv Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Synes folk er flinke å klage på pris. Spoler vi 20 år tilbake i tid så kostet gjerne et spill 5-600kr å du visste heller ikke da hva du fikk. Du visste hva du fikk i den forstand at du kunne se på coveret. Det fantes for øvrig magasiner med anmeldelser for 20 år siden. Med disse "season pass"-ene aner du ikke hva du får. Ja, du får fire "expansions", men hva disse inneholder vet du ikke. Da må vi se til Battlefield og tenke ut derifra hva vi får. Mest sannsynlig 4 store map-packs med nye playmodes, våpen, skins osv. Vi kjenner jo utvikleren og utgiveren såpass godt nå etter mange år med spill fra dem at vi kan gjette oss til hva det blir. Du har selvsagt rett i dette. Samtidig er det veldig spesielt å betale når man må tippe/gjette hva man faktisk får. Det mest negative ved Season Pass er at man ikke vet om man betaler for noe som allerede er utviklet. Disse modusene var kanskje opprinnelig inkludert i hovedspillet. Season pass har gjort det mulig for utviklere å slippe spill med manglende innhold, fordi folk vet at resten kommer senere. Kjøper man season pass støtter man denne praksisen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Utifra menyen å dømme så er det ekstremt lite maps (9?). Selv om de er veldig gjennomført så vil det jo bety at man nesten MÅ ha DLC'ene. Kjipe med DLC'er er at dem splitter miljøet i antall DLC'er som er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg troidde de hadde gått ut og sagt at det er flere maps per gamemode ved launch. Dette er dog ikke noe jeg har hørt fra noen utviklere, da jeg egentlig ikke følger noe av det. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Finnes det et spill hvor det ikke er meningsløst klaging? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Når dem tar samme pris som et tradisjonelt spill som har både single og multiplayer. Så skurrer dette. Til full pris så burde all planlagt DLC være inkludert i prisen. Så får dem heller ta betalt for utvidelse deler. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vel det er jo EA det er snakk om så at det dreier seg om drøye priser på DLC er jo ikke overraskende! /Off topic: Det eneste positive EA har kommet med på Gud vet hvor lenge er ea access og det er det (desverre) kun xbox one eierene som har tilgang til og til tross fornat Sony ikke ville ha det så ser jeg overhodet ingen grunn til at EA ikke kan lage det til PS4 men det er derimot en annen diskusjon! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Synes folk er flinke å klage på pris. Spoler vi 20 år tilbake i tid så kostet gjerne et spill 5-600kr å du visste heller ikke da hva du fikk. Du visste hva du fikk i den forstand at du kunne se på coveret. Det fantes for øvrig magasiner med anmeldelser for 20 år siden. Med disse "season pass"-ene aner du ikke hva du får. Ja, du får fire "expansions", men hva disse inneholder vet du ikke. Da må vi se til Battlefield og tenke ut derifra hva vi får. Mest sannsynlig 4 store map-packs med nye playmodes, våpen, skins osv. Vi kjenner jo utvikleren og utgiveren såpass godt nå etter mange år med spill fra dem at vi kan gjette oss til hva det blir. Du har selvsagt rett i dette. Samtidig er det veldig spesielt å betale når man må tippe/gjette hva man faktisk får. Det mest negative ved Season Pass er at man ikke vet om man betaler for noe som allerede er utviklet. Disse modusene var kanskje opprinnelig inkludert i hovedspillet. Season pass har gjort det mulig for utviklere å slippe spill med manglende innhold, fordi folk vet at resten kommer senere. Kjøper man season pass støtter man denne praksisen. Er både enig og uenig med deg. Det koster penger å utvikle et spill i dag å vi ligger på samme prisnivå som vi gjorde for 20 år siden. Jeg tror nok at mange DLCer er laget på forhånd å kunne vært inkludert i spillet ved launch, men utviklerene trenger også penger til smør på brødskiva. 1000kr for 800 timer ingame er verdt det for min del. Liker du Battlefront og Star Wars så er det jo bare små peng å regne visst man liker det man spiller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Mer enn ni millioner har spilt betaen. Sykt. Rett og slett sykt. http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/news/nine-million-players-have-joined-us-in-the-star-wars-battlefront-beta Igjen, sykt. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 De skal ha +cred for å ignorert single player, de suger som regel i FPS spill. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 EA har taklet dette bedre enn de fleste da. Aldri login server problemer, ingn lag å snakke om, ingen "servers down" meldinger helt siden beta startet. En bra stresstest mao. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 De skal ha +cred for å ignorert single player, de suger som regel i FPS spill. What? DICE har nå laget de beste FPS spillene noen sinne. Jeg bryr meg ikke så mye om SP, men MP så er de en ut av de beste etter min mening. Ja de har hatt sine problemer her og der, men ingen andre kan måle seg med DICE når det kommer til MP. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 De skal ha +cred for å ignorert single player, de suger som regel i FPS spill. What? DICE har nå laget de beste FPS spillene noen sinne. Jeg bryr meg ikke så mye om SP, men MP så er de en ut av de beste etter min mening. Ja de har hatt sine problemer her og der, men ingen andre kan måle seg med DICE når det kommer til MP. Han sier SP i FPS pleier å suge. Ikke MP. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vel det er jo EA det er snakk om så at det dreier seg om drøye priser på DLC er jo ikke overraskende! /Off topic: Det eneste positive EA har kommet med på Gud vet hvor lenge er ea access og det er det (desverre) kun xbox one eierene som har tilgang til og til tross fornat Sony ikke ville ha det så ser jeg overhodet ingen grunn til at EA ikke kan lage det til PS4 men det er derimot en annen diskusjon! Er ikke NFS bekreftet DLC-fritt? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 De skal ha +cred for å ignorert single player, de suger som regel i FPS spill. Sannheten ligger vel ett sted midt i mellom "noeng ganger og Som regel.... I min bok er det stort minus uten singel player. Ikke at jeg kanskje bryr meg veldig akkurat i dette tilfellet, da det første var uten singel player og det andre hadde vel ikke singel player som var noe særlig. Men for meg er det svært trist vær gang ett spill dropper singel player, da jeg som regel ikke er så intresert i multiplayer. Tenk ett nytt Dark forces - Jedi knight spill med den grafikken her :O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg satt og kikka på intro-snutten til solo mappet og tenkte "faen så bra dette kunne vært som et skikkelig singleplayer spill". Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Og det er Star Wars. Det kunne blitt utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå