AfterGlow Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Potensiell sikkerhetsrisiko for Samsungs PC-kunder.– Samsungs PC-er får ikke automatiske Windows-oppdateringer Lenke til kommentar
Farris2k Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Like greit at samsung ikke har særlig fotfeste i europa lengre, knis. 1 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hva er fordelen for Samsung her? Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hva er fordelen for Samsung her? Hva er fordelen med automatiske oppdateringer? Sikkerhet? La meg le. Neppe sånn at en får lukket ut NSA gjennom microsoft sine updates. Jeg ble ganske irritert sistegang når jeg koblet op maskina over mobil wifi utenlands å microsoft begynnte å laste ned nye updates når jeg roamet. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Kan ha noe med alle problemene fra Windows 8 til 8.1. Mange PCer som kræsjet totalt pga manglende bios oppdatering eller lignende. Lenke til kommentar
tHz Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Jeg ble ganske irritert sistegang når jeg koblet op maskina over mobil wifi utenlands å microsoft begynnte å laste ned nye updates når jeg roamet. Da slår man av at man vil ha anbefalte oppdateringer og velger kun kritiske. For du vil vel neppe sitte på et wifi uten kritiske oppdateringer til ditt OS. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Det er vel noen som ikke fjerner bloatware...... Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Jeg ble ganske irritert sistegang når jeg koblet op maskina over mobil wifi utenlands å microsoft begynnte å laste ned nye updates når jeg roamet. Hvordan skal maskinen skjønne at du roamer via mobilnettet? 2 Lenke til kommentar
perbe Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 "Disable_Windowsupdate.exe" ja.. dette er jo ganske villt.. Har sett på en del nye Windows pcer og alle har jo veldig mye bloatware.. folk flest tør vel heller ikke ta det bort ? :-) Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Jeg ble ganske irritert sistegang når jeg koblet op maskina over mobil wifi utenlands å microsoft begynnte å laste ned nye updates når jeg roamet. Hvordan skal maskinen skjønne at du roamer via mobilnettet? Det er jo bare å sette det som en metered connection som d heter på engelsk. Da vil maskinen forstå at nettet du er koblet til kostet. Da kan du sette diverse innstillinger for dette og datatrafikk vil bli begrenset. Du får jo og statistikk over hvor mye som er brukt. Lenke til kommentar
mRmo_ Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 merkelig at dette er en risiko det eneste som er det folk trenger isteden opdatere skru av pc med tvang er .net Visual c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå