Ingar Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Blir det noen test av SE Z600 på amobil i nærmeste fremtid? Lurer på og køpe meg mobilen -hvis den ikke er plaget ev treghet Mvh Ingar :nice: Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vi kommer garantert til å teste Z600. Når det blir, er en helt annen sak, for det ser ikke ut som om butikkene får den inn før i januar... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Vi kommer garantert til å teste Z600. Når det blir, er en helt annen sak, for det ser ikke ut som om butikkene får den inn før i januar... Den har kommet i butikkene nå! Kansje på tide med en test? Lenke til kommentar
voice- Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har ikke sett den noen steder, jeg. Så en dummy på Elkjøp her om dagen, men bare en dummy... Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har den så den har kommet ut. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har den så den har kommet ut. Ja Den er på de fleste telebutikke i sentrum i Trondheim også Men har webshoppene fått den inn??? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ja Den er på de fleste telebutikke i sentrum i Trondheim også Men har webshoppene fått den inn??? Jeg kjøpte min fra komplett.no men nå er det utsolgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå