Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Ei krasafaren steinbu Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Flott dokumentert dette:-) Artig at du fant samstemt motiv og sangtekst. Opplever selv at sanger/tekster passer inn til et bilde og omvendt. God helg fra en "krasafaren" fotograf:-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Jeg er selv skiftarbeider, så jeg vet godt hva krasafaren betyr... Enda et godt doku-foto fra Røros traktene dette, Ragnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Flott dokumentert dette:-) Artig at du fant samstemt motiv og sangtekst. Opplever selv at sanger/tekster passer inn til et bilde og omvendt. God helg fra en "krasafaren" fotograf:-) Takk for kommentar fra en sikkert minst like krasafaren hobbyfotograf ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Jeg er selv skiftarbeider, så jeg vet godt hva krasafaren betyr... Enda et godt doku-foto fra Røros traktene dette, Ragnar! Mvh Fredrik Takk for kommentaren Fredrik. Ser for øvrig at det kunne vært tatt med mer stein i forlengelsen nede til høyre. Dessverre mye krasafarent ved de gamle gruvene i Rørosområdet, men som fotoobjekter egner de seg bra. Ellers er dette et bilde som bør ses i fullstørrelse ift skarphet og detaljer. Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Skarpt og flott bilde ... tenk om steinene kunne tale Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Skarpt og flott bilde ... tenk om steinene kunne tale Du sier noe, de har nok opplevd mye gjennom tidene. Nå er det bare minner. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Ja, mer eina som bålplass nå ser det ut som. Men mye flott stein med fargerik natur innimellom. Her gjør det liksom ikke noe at vi får det midt i trynet midtstilt for den langstrakte bakgrunnen på begge sider kommer fint lell okke som for å si det med han 91 Stomperud. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Ja, mer eina som bålplass nå ser det ut som. Men mye flott stein med fargerik natur innimellom. Her gjør det liksom ikke noe at vi får det midt i trynet midtstilt for den langstrakte bakgrunnen på begge sider kommer fint lell okke som for å si det med han 91 Stomperud. Roar Takk for raus kommentar Roar, Intet mesterbilde i og for seg, men her er nok det å vise fram tidens tann og forfall det som først og fremst teller, og dette var det beste jeg kom opp med. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg