Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Besvimt av orgasme!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt om folk som brenner lyset sitt i begge endene, men du har kuttet det opp i 50 biter og fyrt på alt samtidig i forhold til hva du har skrevet i de andre postene dine. Dette er ikke holdbart i lengden.

 

Kanskje prøve å reflektere litt over hva du holder på med og om det er normalt og langsiktig smart ?

Lenke til kommentar

niks... hørt om folk som driver og kveler seg selv når dem tilfredstiller seg selv som dør av orgasmen dog... 

 

Har hørt om folk som brenner lyset sitt i begge endene, men du har kuttet det opp i 50 biter og fyrt på alt samtidig i forhold til hva du har skrevet i de andre postene dine. Dette er ikke holdbart i lengden.

 

Kanskje prøve å reflektere litt over hva du holder på med og om det er normalt og langsiktig smart ?

 

Har aldri hørt om at folk tar skade av å besvime når de kommer.

Lenke til kommentar

Har hørt om folk som brenner lyset sitt i begge endene, men du har kuttet det opp i 50 biter og fyrt på alt samtidig i forhold til hva du har skrevet i de andre postene dine. Dette er ikke holdbart i lengden.

 

Kanskje prøve å reflektere litt over hva du holder på med og om det er normalt og langsiktig smart ?

Spurte bare om andre har opplevd dette! Har aldri hørt at det går ann å brenne lyset i begge ender pga sex og himmelske orgasmer

Lenke til kommentar

 

 

niks... hørt om folk som driver og kveler seg selv når dem tilfredstiller seg selv som dør av orgasmen dog...

Har hørt om folk som brenner lyset sitt i begge endene, men du har kuttet det opp i 50 biter og fyrt på alt samtidig i forhold til hva du har skrevet i de andre postene dine. Dette er ikke holdbart i lengden.

 

Kanskje prøve å reflektere litt over hva du holder på med og om det er normalt og langsiktig smart ?

Har aldri hørt om at folk tar skade av å besvime når de kommer.

Nei, har aldri jeg hørt om heller. Har opplevd det mange ganger, men alltid er det en utrolig digg følelse, aldri opplevd noe skummelt selv.

Lenke til kommentar

 

 

 

niks... hørt om folk som driver og kveler seg selv når dem tilfredstiller seg selv som dør av orgasmen dog...

Snakker ikke om kveling og pustestans, kun besvimelse pga ekstra kraftig orgasme.

enkelte har vel lavere terskel for å besvime enn andre tydeligvis :)

Vi er nok litt forskjellige ja. Har du aldri opplevd å føle at alt svartner og gnistregnet flimrer under dine beste å lengste orgasmer?

Lenke til kommentar

En orgasme fører til en svært høy aktivering i hjernen og er normalt over i løpet av kort tid. En orgasme kalles også fra gammelt av "the little death". Det du gjør er ved hjelp av fysisk manipulasjon å forlenge dette *langt* utover det som kroppen er designet for. Du får til og med kraftige advarsler fra kroppen i form av symptomer som du totalt ignorerer fordi du har gjort deg så avhengig av en kunstig høy nytelse. Du gjør akkurat det samme som tunge narkomane. Du bytter en kortsiktig nytelse i en langsiktig tragedie. Orgasme er også koblet opp mot tilknytningssytemet som er designet for pardannelse via oxytocin så du leker deg i praksis med mekanismer som er designet for helt andre formål enn det du gjør nå.

Lenke til kommentar

En orgasme fører til en svært høy aktivering i hjernen og er normalt over i løpet av kort tid. En orgasme kalles også fra gammelt av "the little death". Det du gjør er ved hjelp av fysisk manipulasjon å forlenge dette *langt* utover det som kroppen er designet for. Du får til og med kraftige advarsler fra kroppen i form av symptomer som du totalt ignorerer fordi du har gjort deg så avhengig av en kunstig høy nytelse. Du gjør akkurat det samme som tunge narkomane. Du bytter en kortsiktig nytelse i en langsiktig tragedie. Orgasme er også koblet opp mot tilknytningssytemet som er designet for pardannelse via oxytocin så du leker deg i praksis med mekanismer som er designet for helt andre formål enn det du gjør nå.

Høres rart ut, syns jeg. Jeg ville trodd at kroppen sa fra å ikke tillot orgasme hvis den ikke tåler det!Jeg bruker ingen kunstig stimuli, det er mye teasing å konsentrering og pusteteknikk og erting med nesten orgasme over lang tid, sammen med at jeg klarer å kontrollere utløsningen og på den måten kan få mange orgasmer etter hverandre.

Lenke til kommentar

 

 

 

niks... hørt om folk som driver og kveler seg selv når dem tilfredstiller seg selv som dør av orgasmen dog...

Snakker ikke om kveling og pustestans, kun besvimelse pga ekstra kraftig orgasme.
enkelte har vel lavere terskel for å besvime enn andre tydeligvis :)

Vi er nok litt forskjellige ja. Har du aldri opplevd å føle at alt svartner og gnistregnet flimrer under dine beste å lengste orgasmer?

 

jo men jeg mister ikke bevisstheten fordi

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

niks... hørt om folk som driver og kveler seg selv når dem tilfredstiller seg selv som dør av orgasmen dog...

Snakker ikke om kveling og pustestans, kun besvimelse pga ekstra kraftig orgasme.
enkelte har vel lavere terskel for å besvime enn andre tydeligvis :)
Vi er nok litt forskjellige ja. Har du aldri opplevd å føle at alt svartner og gnistregnet flimrer under dine beste å lengste orgasmer?

jo men jeg mister ikke bevisstheten fordi

Skjønner, men hvis du ser gnistregn og flimring for øya, er du ikke så langt unna å besvime av orgasme.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har opplevd å svime av når orgasmen kommer. Har skjedd flere ganger, først ble jeg engstelig, nå digger jeg det:)

Ja, du har sagt det flere ganger i alle trådene du har startet. Virker som om du ble medlem for å skryte av orgasmene dine :rofl:

Nei, ikke for å skryte, det er faktisk sånn det er! Virker litt sånn, med en gang enn er litt utenfor a4 rollen blir det rart og snodig. Opplever at takhøyden er til tider lav. En skal ikke si for mye eller for lite. Før det blir galt eller skadelig. Trodde sånne forum var for at man skal kunne dele...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

niks... hørt om folk som driver og kveler seg selv når dem tilfredstiller seg selv som dør av orgasmen dog...

Snakker ikke om kveling og pustestans, kun besvimelse pga ekstra kraftig orgasme.
enkelte har vel lavere terskel for å besvime enn andre tydeligvis :)
Vi er nok litt forskjellige ja. Har du aldri opplevd å føle at alt svartner og gnistregnet flimrer under dine beste å lengste orgasmer?
jo men jeg mister ikke bevisstheten fordi

Skjønner, men hvis du ser gnistregn og flimring for øya, er du ikke så langt unna å besvime av orgasme.

 

 

 

Kan det hende at det blir liten blodtilstrømning i hodet eller noe? Dette hørtes litt ut som symptomene man får når man reiser seg for fort fra en stol etter å ha sittet stille lenge.

 

EDIT: Det hodet du har på toppen av kroppen din er det jeg mener forresten!

 

EDIT EDIT: Om det ikke var åpenbart.

Endret av Ljóseind
Lenke til kommentar

Ditt liv og dine konsekvenser. Hvis du ikke har troen på det kan du jo sjekke opp med en nevropsykolog. Det er mulig å reversere dette, men da må du innse at du er avhengig og la hjernen tilpasse seg normal drift ved å avstå fra denne typen usunn stimulering. Du lurer bare deg selv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...