TST Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Telenor og Gamer.no inviterer til gratis seminar og møteplass.Norsk e-sport samles for å stake ut kursen videre Lenke til kommentar
aNdz Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Genialt! Gratulerer, dette er kjempestort for norsk esport!!! 3 Lenke til kommentar
PhNiEn-Da-KoBrA Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Veldig bra initiativ!! 2 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 (endret) Telenor vil løfte Norsk eSport, men satser på LoL og heartstone.. Bare jeg som ikke helt ser logikken?Nei takk, eSport trenger ikke å bli "som sport" for å bli akseptert.PS: Gamere nå til dags vil ikke satse, de vil sitte og spille og "ha det gøy", det å satse på eSport var noe vi prøvde på før, nå gidder ikke en gang TG å promote competitive gaming, så langt har vi falt. Endret 27. juni 2015 av Puro Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Hvor har du det fra at Telenor kun satser på League of Legends og Hearthstone? 3 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Bare Rekdal klarer å komme med noen positive ord så er det i seg selv en bragd. 1 Lenke til kommentar
aNdz Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Telenor vil løfte Norsk eSport, men satser på LoL og heartstone.. Bare jeg som ikke helt ser logikken? Nei takk, eSport trenger ikke å bli "som sport" for å bli akseptert. PS: Gamere nå til dags vil ikke satse, de vil sitte og spille og "ha det gøy", det å satse på eSport var noe vi prøvde på før, nå gidder ikke en gang TG å promote competitive gaming, så langt har vi falt. hæ? de sponser gamer.no med telenorligaen som har ligaer i csgo, lol, hearthstone og starcraft ? Lenke til kommentar
Jotne Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Telenor vil løfte Norsk eSport, men satser på LoL og heartstone.. Bare jeg som ikke helt ser logikken? Nei takk, eSport trenger ikke å bli "som sport" for å bli akseptert. PS: Gamere nå til dags vil ikke satse, de vil sitte og spille og "ha det gøy", det å satse på eSport var noe vi prøvde på før, nå gidder ikke en gang TG å promote competitive gaming, så langt har vi falt. hæ? de sponser gamer.no med telenorligaen som har ligaer i csgo, lol, hearthstone og starcraft ? Jeg tror det var en litt klønete måte å si at Dota 2 _ikke_ blir prioritert - noe jeg forsåvidt er helt enig i. Dota 2 må og burde snarest få innpass under paraplyen. Ikke bare tror jeg Dota 2 miljøet i Norge er større enn hva synes på overflaten, men potensiale til det spillet i fremtiden er enormt - for ikke å si at det allerede er enormt ellers i Europa. Valves dedikasjon til spillet burde være bevis nok i seg selv. Nå er jo Jansrud selv stor-fan av Dota 2, så man kan jo bare håpe og tro at han snakker varmt om det på seminaret! Forøvrig er dette et fantastisk initiativ av både Gamer.no og Telenor. Det skjer store ting! Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 (endret) Fint at et delvis statlig selskap som Telenor støtter E-sport. Endelig blir skattepengene brukt på noe nyttig. Endret 27. juni 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Dahlarn Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Bare Rekdal klarer å komme med noen positive ord så er det i seg selv en bragd. haha, så sant! Men mannen har mye erfaring innen satsing og seriøsitet som norsk e-sport behøver for å bli større! Ser frem til å se dette Lenke til kommentar
CaptainCTRL Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Hvordan avbestiller man? Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Hvordan avbestiller man? hei, Send meg en e-post på [email protected] med informasjon om påmeldingen så skal jeg ta deg av påmeldingslisten. Det blir lagt til en avbestillingslenke i bekreftelsese-posten nå. For dere som bestilte før denne ble lagt til så gjør vi det manuelt. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Hmm Norsk-Tipping involvert. Dette høres bra ut. Det var på tide at Norsk-Tipping bruker penger på e-sport. NT bruker jo masse penger på fotball, håndball, ski og alt annet sport i Norge. Håper de også satser på Street Fighter og Super Smash da og ikke bare lagspill som Counter Strike, Dota, og LoL. Vet de har HearthStone og Starcraft 2 også, men det interessere meg ikke. Norsk Tipping har en omsetning på 73 millioner per uke i Lotto [Lørdag trekning]. Å bruke 20 - 30 millioner burde ikke være noe problem. https://www.norsk-tipping.no/lotteri/lotto#/resultater Inkluderer man alle de andre spillene blir omsetningen på over 700 millioner per uke. Den norske statseide monopol selskapt NT er veldig rik. Staten er ultra rik, men styres av gjerrige politikere. Endret 5. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Håper vi får se en Rocket League- League snart Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Noen bør spørre Rekdal hvordan norske E-sport orger kan oppnå samme status og suksess ute i Europa som det RBK har hatt Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Norsk-esport må ikke lage forskjellige divisjoner for kvinner og menn. Det er videospill og ikke en fysisk sport. Kvinner spiller på lik linje med menn. Så vær så snill ikke lag egne divisjoner for kvinner og menn. Det blir bare for dumt. I sør-korea har Esport organisasjonen bestemt at E-sport kun skal tilhøre hankjønn. Dette blir for dumt. Norge er ikke sør-korea Dette er framtiden. Kvinner og menn konkurere mot hverandre sammen. Hvis E-sport Norge lager egne divisjoner for kvinner og menn blir det ekstremt skuffende. https://www.youtube.com/watch?v=Cb7FW1FRKGY Endret 6. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Norsk-esport må ikke lage forskjellige divisjoner for kvinner og menn. Det er videospill og ikke en fysisk sport. Kvinner spiller på lik linje med menn. Så vær så snill ikke lag egne divisjoner for kvinner og menn. Det blir bare for dumt. I sør-korea har Esport organisasjonen bestemt at E-sport kun skal tilhøre hankjønn. Dette blir for dumt. Norge er ikke sør-korea Dette er framtiden. Kvinner og menn konkurere mot hverandre sammen. Hvis E-sport Norge lager egne divisjoner for kvinner og menn blir det ekstremt skuffende. https://www.youtube.com/watch?v=Cb7FW1FRKGY Hei Rioter, Det trenger du ikke bekymre deg for. Gamer.no jobber for "mixed gender" serier og lag, og mener at jenter og gutter burde konkurrere sammen og mot hverandre på lag. Lenke til kommentar
Ruphi Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg er en spiller i en europeisk World of Tanks liga. Gjør du som arrangører tror også at sponsing i dette spillet kan være av interesse, siden det vil være vanskelig for meg å finne tid til å komme til Fornebu denne fredagen? Lenke til kommentar
Plozi Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Er det fortsatt mulighet til å melde seg på? det tok litt tid før jeg visste om jeg hadde mulighet eller ikke Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Er det fortsatt mulighet til å melde seg på? det tok litt tid før jeg visste om jeg hadde mulighet eller ikke Det er fortsatt mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå