Veritas_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har testet 64 MB adapter size mot 128 MB. Iallefall på mitt system så kan jeg ikke klokke minne på skjermkortet like langt når jeg øker den fra 64 til 128. Kommer til 366MHz med 64 og ca 353 med 128. Flere som har lagt merke til dette? Hvor viktig er egentlig adapter size for ytelsen? Kanskje jeg kan klokke enda lengre jo lavere jeg går :o P.S. Merket ingen nevneverdig forskjell på core. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvor viktig er egentlig adapter size for ytelsen? Har testet litt med 3DMark2001, der gir 64MB samme score som 128MB. Har ikke prøvd noe annet. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Okay. Testet 32 MB. Fikk ca samme score som ved 64 MB, men minne lo seg ikkje klokke lengre denne gangen. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 AGP Aperture Size er vel hvor mye systemminne grafikkprosesseringen skal få lov til å oppta. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Ja. Men på mitt system så spilte det inn på hvor mye jeg kunne klokke minnet på skjermkortet. Som forklart over. Lurte på om noen andre hadde merket det samme. Bare en obesrvasjon dette. Ikkje noe spørsmål jeg vil ha svar på Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det skal ikke ha noe som helst å bety, du finner bare det punktet hvor du selv får best ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå