HSP Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Iguazu, Argentina 2013 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 herlig bilde da. Hmm er det pent av deg å ta bilde uten å spørre om lov da, tror jeg fuglen sier her. Morsomt og fint bilde 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Den fuglen så da svært så spørrende ut. Artig situasjonsbilde. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Arti:-) Nå som fuglefotograf, om en med en annen innfallsvinkel enn Albert & co. Blinkskudd er det i hvert fall:-) Du har fått flott fokus på fuglen og klare fine farger. Hvis jeg skulle pirke, så er den Canon´en et forstyrrende element i et ellers godt bilde...... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Kostelig uttrykk på den fuglen, gitt! Artig bilde.. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 herlig bilde da. Hmm er det pent av deg å ta bilde uten å spørre om lov da, tror jeg fuglen sier her. Morsomt og fint bilde Den fuglen så da svært så spørrende ut. Artig situasjonsbilde. Roar Arti:-) Nå som fuglefotograf, om en med en annen innfallsvinkel enn Albert & co. Blinkskudd er det i hvert fall:-) Du har fått flott fokus på fuglen og klare fine farger. Hvis jeg skulle pirke, så er den Canon´en et forstyrrende element i et ellers godt bilde...... Kostelig uttrykk på den fuglen, gitt! Artig bilde.. Mvh Fredrik Takk for det alle sammen! H Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Et øyeblikksbilde i toppklasse !! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 If you're looking for trouble You came to the right place If you're looking for trouble Just look right in my face 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hahaha! Artig artig artig! Et bilde å bli i godt humør av! Blinkskudd dø lux! Dettte blir dagens fra meg! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Et øyeblikksbilde i toppklasse !! Vennlig hilsen Ragnar If you're looking for trouble You came to the right place If you're looking for trouble Just look right in my face Hahaha! Artig artig artig! Et bilde å bli i godt humør av! Blinkskudd dø lux! Dettte blir dagens fra meg! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg