Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 "Somaliagata" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Det finns vel somaliagater de fleste steder nå Men hva har du gjprt med veggen på venstre hånd? Er den sånn eller har du skapt den sånn ? Det ble ett blikkfang ihvertfall 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 og du. god helg til deg også 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Det finns vel somaliagater de fleste steder nå Men hva har du gjprt med veggen på venstre hånd? Er den sånn eller har du skapt den sånn ? Det ble ett blikkfang ihvertfall Hei Knut! Veggen er sånn, men kom vel litt mer fram ved redigering. Ble det litt i overkant kanskje? Kanskje jeg burde dempet den litt? Hyggelig at du kommer innom og kommenterer! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Det finns vel somaliagater de fleste steder nå Men hva har du gjprt med veggen på venstre hånd? Er den sånn eller har du skapt den sånn ? Det ble ett blikkfang ihvertfall Hei Knut! Veggen er sånn, men kom vel litt mer fram ved redigering. Ble det litt i overkant kanskje? Kanskje jeg burde dempet den litt? Hyggelig at du kommer innom og kommenterer! Jeg vet søren ikke. Syns det er stilig også men samtidig kanskje litt mye. Og hvorfor ikke ha ett blikkfang der ? Bare hyggelig å få komme innom å kommentere Lærer jo mye av det, for studerer bildene på en helt annen måte merker jeg Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Ble da ganske så vellykket dette. Ser ut som det er tatt tidlig om morran. Kompen sitter som bare det. God fotohelg til deg også, Helene! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Ble da ganske så vellykket dette. Ser ut som det er tatt tidlig om morran. Kompen sitter som bare det. God fotohelg til deg også, Helene! Mvh Fredrik Hei Fredrik! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Nei dette er tatt lørdag kveld litt over kl. 23. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Vanskelig å unngå god dybdefølelse her. Lys, skarphet og farger sitter godt også så den som gidder kan telle brostein som fremstår svært så detaljert. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Flott gatefoto Helene! Herlige farger og fin komposisjon! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Flotte farger og fine linjer innover i bildet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Vanskelig å unngå god dybdefølelse her. Lys, skarphet og farger sitter godt også så den som gidder kan telle brostein som fremstår svært så detaljert. Roar Ja du har vel sånt å gjøre du.. Jeg flakser videre og fotograferer nye ting! Takk så mye for trivlig kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Flott gatefoto Helene! Herlige farger og fin komposisjon! Hilsen Tove Flotte farger og fine linjer innover i bildet. Vennlig hilsen Ragnar Tusen hjertelig takk for så trivelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg