Gå til innhold

ødelagt harddisk?

treigen

Anbefalte innlegg

Har nettopp begynt å få meir problem med harddisken min.

skulle formatere harddisken til en bekjent. det var en maxtor 120 gb harddisk. etter dette kjem eg meg ikkje inn i windows på min egen harddisk. eg brukar win xp, og hver gang eg skal logge meg inn får eg opp ein stor blå skjerm, der det står UNMOUTABLE_BOOT_DRIVE.

står litt fast her. har tatt chkdsk /r i windows repair konsollen. får opp at harddisken er ødelagt eller noko. det er to partisjonar på den og det ser ut til at heile disken er ødelagt. når eg går inn på installlasjonsprogrammet for xp, kjem det opp at harddisken min er på 32 gb, mens den egentlig er på 80! det står og at den ikkje er formatert i eit filsystem som windows gjenkjenner!

eg vil gjerne ha tilbake alle filene mine. no har eg satt i en harddisk med win me installert på. den fungerer fint, men eg finn ikkje ibm harddisken min(den ødelagte) fra dette operativsystemet. viss eg sett ibmen på en egen kabel, kjem det opp at harddisken er ødelagt(i bootinga), men viss eg sett den som slave på den samme kabelen som disken med win me er på, kjem det ikkje opp feil i det heile tatt.

datamaskiner er merkelige dyr..

noen tips til hva eg kan gjøre? vil ha harddisken til å virke, med filene som er inpå helst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...