anonymanonym12345 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg har i lengre tid hatt problemer med å koble på det trådløse hjemmenettet med min Acer Aspire 5755G. Det har stort sett hjulpet å resette routeren for å få koblet til. Ikke hatt problemer med å komme på nettet med mobil og nettbrett. For å få slutt på dette, formaterte jeg laptopen i god tro om at dette ville fikse problemet. Problemet er det samme. Tyder dette på at nettverkskortet er defekt? Hvordan finner jeg isåfall ut hvilket nytt jeg bør kjøpe som vil passe i pc'en? Takknemlig for all hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Skal mye til at nettverkskortet er gåent på en slik måte at det fungerer litt. Det leveres imidlertid mange skrøpelige hjemmerutere. Hvilken router bruker du og har du prøvd Acer maskina i et annet nett ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hvis du resetter routeren for så at nettverkskortet fungerer så er det jo ikke det, tenker det har mer med en innstilling eller dårlig kompatabilitet mellom de to. Lenke til kommentar
anonymanonym12345 Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Har en TP Link 300M Wireless N Router, Model No: TL-WR841N Ingen problemer med det trådløse nettet til hverken nettbrett eller telefon. Kan ikke huske om jeg har brukt pc'en på andre nett. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 ville begynt med å oppdatere driveren eller rulle ett hakk tilbake Lenke til kommentar
anonymanonym12345 Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 ville begynt med å oppdatere driveren eller rulle ett hakk tilbake Driver er allerede oppdatert. Lenke til kommentar
bahyble Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Vilken hardware har wifi kortet ditt ????? og har du oppdatert eller prøvd 3party soft på router??? Du kan prøve en linux-live cd for og finne ut om det er noe med wifi kortet ditt (fungerer det i linux så er det noe med windows driveren din) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Hadde samme problem med et Realtek (tror jeg) nettverkskort i en laptop. Det var den dumme softwaren som styrte kortet som tulla til hele driten. Jeg fant en ren driver som jeg la inn og problemet var vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå