Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg føler bakken beveger seg opp og ned, som om jeg er på sjøen.

Anbefalte innlegg

krystallsyken, finnes en veldig spesifikk og enkel behandling som fungerer godt. Er en merkelig fysisk prosedyre fastlegen din tar deg gjennom hvor du må vri og vende hodet i forskjellige stillinger og vips så er du frisk :p nei, jeg tuller ikke 

Rett og slett "kalibrere" balanseorganet? :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er trolig nok ikke svulst, så slapp av. Veldig vanlig at man kjenner seg igjen på det man leser på nettet, og 99% slår det feil.

Men her gjelder det å være smart, å sjekke det ut, så du føler deg trygg.

Hvis du merker at legen din drøyer på det, anbefaler jeg deg å bestille en time hos en privat øre/nese/hals spesialisert.

Dem finner du på Aleris og Volvat blant annet. Det vil koste deg ca 1600,- men til gjengjeld finner du ut om dette har noe med balansen å gjøre eller ikke, og spesialisten vil mest sannsynlig henvise deg til MR caput(hode) hvis han ikke finner noe. Du får time veldig, og slipper å vente i flere måneder på å bli innkalt (hvis du går gjennom det offentlige).

En ting til:

Det føles som en illusjon. Du vet når man ser på de bildene på nettet, også får man et litt bølgesyn, får samtidig et litt sånt syn. 

Anonymous poster hash: 44d65...d3f

Anbefaler at du bestiller en time hos en spesialist på mandag. 

Lenke til kommentar

Er trolig nok ikke svulst, så slapp av. Veldig vanlig at man kjenner seg igjen på det man leser på nettet, og 99% slår det feil.

Men her gjelder det å være smart, å sjekke det ut, så du føler deg trygg.

Sannsynligvis ikke nei, men "better safe than sorry".

Lenke til kommentar

krystallsyken, finnes en veldig spesifikk og enkel behandling som fungerer godt. Er en merkelig fysisk prosedyre fastlegen din tar deg gjennom hvor du må vri og vende hodet i forskjellige stillinger og vips så er du frisk :p nei, jeg tuller ikke 

Rett og slett "kalibrere" balanseorganet? :wee:

vel du har noen buede kanalganger i øret hvor krystallene har villedet seg uti

det går an å lure dem tilbake dit dem skal med noen bevegelser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...