Rinovag Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Takker meget for saklige svar. Selvsagt skal jeg prøve å søke mindre tid gjennom bedrift, så får vi se hva som skjer! Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 I 60-sonen ryker lappen om du ligger over 25 km/t over fartsgrensen. Og når du er i prøvetiden er prikkbelastningen hardere. Så ja, det er synd. Synes null synd på folk som kjører så fort at dem mister lappen, det er vel fortjent. At det går ut over yrke/utdanning er overhode null og niks grunn til å se gjennom fingrene. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Synes null synd på folk som kjører så fort at dem mister lappen, det er vel fortjent. At det går ut over yrke/utdanning er overhode null og niks grunn til å se gjennom fingrene. Over 90 km/t i 60-sone er FORT. Så ja, helt på sin plass at TS mister lappen da. Farlige sjåfører i trafikken er en uting, og utgjør en fare for andre. Selv sykler jeg en del, og ser mye grisekjøring. Så jeg synes det er bra at politiet luker ut råkjørere som ikke har noe på veiene å gjøre. 2 Lenke til kommentar
K-van Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Vil berre legge til at uansett tapslengde, så må du fortsatt avlegge full førerprøve for å få førerrett igjen. Kilde: § 8-4. Førerett på prøve Den som mister føreretten på grunn av brudd på trafikale adferdsregler i prøveperioden, må avlegge full førerprøve uten hensyn til tapsperiodens lengde, jf. førerkortforskriften § 4-2 annet ledd Full førerprøve vil sei både teori og praktisk prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå